لزوم حمایت از استعدادهای درخشان ورزشکار عشایری فارس

بهرامی گفت: موفقیت عشایر فارس در حوزه های ورزشی باعث شناسایی استعدادهای درخشان عشایر می شود و دستگاه های اجرایی با حمایت از ورزشکاران عشایری، فرصت لازم را برای درخشش آنها در حوزه های بیشتری فراهم می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله بهرامی»، امروز (چهارشنبه ۲۹ مرداد) در جلسه تقدیر از ورزشکار عشایری گفت: عشایر در عرصه های مختلف همواره درخشیده اند و در عرصه ورزش نیز فعال هستند.

مدیر کل امور عشایر فارس افزود: رشد و موفقیت عشایر در ابعاد و حوزه های ورزشی باعث شناسایی استعدادهای درخشان عشایر می شود.

وی اضافه کرد: استعدادهای نهفته عدیده ای در مناطق عشایری فارس وجود دارد که موجب مباهات و افتخارآفرینی برای عشایر و استان است.

بهرامی تصریح کرد: باید با شناسایی این استعدادها و هدایت آنها در مسیر مناسب، فرصت پیشرفت بهتر جامعه عشایری و افتخارآفرینی برای کشور را ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: لازم است تا دستگاه های اجرایی با حمایت از ورزشکاران عشایری، فرصت لازم را برای درخشش آنها در حوزه های بیشتری فراهم کنند.

گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از «افشین حیاتی»، جوان عشایری فارس و ورزشکار ملی که در برنامه «عصر جدید» شرکت کرده بود، تجلیل شد.

کد خبر 962357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha