محکومیت عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی در بحرین

جمعیت های بحرینی شتافتن کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با اشغالگران صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی 21، طرح ملی مبارزه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی که مقر آن در منامه است، با انتشار بیانیه ای شتافتن به سمت دشمن صهیونیستی برای عادی سازی روابط را محکوم کرد.

 

در این بیانیه آمده است: همه ملت های آزاده جهان در یک صف دربرابر رژیم صهیونیستی ایستادند و پروژه های عادی سازی روابط را که حق ملت فلسطین را نادیده می گیرد، نمی پذیرد. آن هم در زمانی که اشغالگران صهیونیستی بر یهودی سازی قدس اصرار دارند.

 

براساس این بیانیه، انسان عاقل و آگاه به تاریخ خود هرگز تجربه کشورش را که روزی از اشغال خارجی ها رنج می برد، فراموش نمی کند تا از زیر خاکستر این بی عدالتی و ظلم برخیزد. چنین شخصی هرگز نمی پذیرد که شخصی دیگر نیز این تجربه را بچشد و به غاصب در غصب سرزمینی که حقی در آن ندارد، کمک نمی کند و یا حتی آن را به رسمیت نمی شناسد.

 

در این بیانیه آمده است: هرچقدر شرایط یا فشارهای خارجی باشد، جایز نیست که از اصول اساسی دست بکشیم.

 

طرح ملی مبارزه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما تاکید می کنیم که جامعه بحرین با قاطعیت در برابر هر نوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ایستاده است.

 

طرح ملی مبارزه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی متشکل از جمعیت بحرین برای مقاومت عادی سازی با رژیم صهیونیستی، جمعیت تریبون ملی اسلامی، جمعیت یاری فلسطین، جمعیت وکلای بحرین، جمعیت جامعه شناسان بحرین، انجمن بحرینی جوانان به منظور قدس، جمعیت جوانان دمکراسی، جمعیت تجمع ملی دمکراتیک، جمعیت صف اسلامی و جمعیت های دیگر بحرینی است.

کد خبر 962379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha