تمام هیئت ها و مداحان تاکید بر رعایت دستورات بهداشتی در مراسم عزاداری دارند

عزت زمانی با اشاره به جایگاه ویژه ماه محرم گفت: جلسات مختلفی با مداحان و مسئولان هئیت ها برگزار و همه تاکید و اعتقاد بر رعایت دستورات بهداشتی دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «رضا عزت زمانی» امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در جلسه ماه محرم که در ستاد کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد گفت: از برگزاری این جلسه که موجب همدلی هر چه بیشتر خواهد شد، قدردانی می کنم.
 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: ظاهر این ویروس به گونه ای بود که می خواست ما را از هم جدا کرد، اما به برکت ایمان و اعتقاد مردم، امروز چقدر دل ها به هم نزدیک شده و چقدر دغدغه های مشترک وجود دارد.
 

وی گفت: همه تلاش و همت در یک راستا و یک برنامه است و تلاش خواهیم کرد که برنامه ماه محرم و عزاداری امام حسین(ع) به بهترین نحو ممکن و با دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.
 

عزت زمانی گفت: دشمنان نقشه های بسیاری برای این ایام کشیده اند و باید بدانیم که بر روی قم نیز حساسیت دارند و از این رو باید بتوانیم در کنار یکدیگر توطئه های آنها را خنثی کنیم.


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم گفت: تهدید کرونا، فرصتی است برای انجام حرکت ها و برنامه های اجتماعی و می توانیم در ایام محرم، به بهترین نحو ممکن با رعایت دستورات بهداشتی، مراسم های عزاداری را برگزار کنیم.


وی با اشاره به جایگاه ویژه ماه محرم گفت: جلسات مختلفی با مداحان و مسئولان هئیت ها برگزار و همه تاکید و اعتقاد بر رعایت دستورات بهداشتی دارند.

کد خبر 962383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha