مومنانه ترین کمک ها، کمک به  ترویج اهداف قیام امام حسین(ع) است

شعبانی گفت: مومنانه ترین کمک ها، کمک به ترویج اهداف قیام امام حسین(ع) است که باید در توسعه این کمک ها تلاش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نکا، «مجیدرضا شعبانی» روز گذشته( 29 مرداد ماه) در همایش تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال در بسیج رسانه نکا اظهار کرد: جنس خبر پاکی است وخبرنگاران در عرصه های مختلف پابه پای همه نیروها هستند و فعالانه ظاهر می شوند.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا با تشکر از اصحاب رسانه و خبرنگاران که از سیل تا کرونا با شفافیت و دقت، آگاهی رسانی و اطلاع رسانی کردند، افزود: نباید این تلاش ها از نظر دور نگه داشته شود که همه ما مدیون این تلاش های رسانه هستیم.

وی گفت: اکنون در کمک های مومنانه هم تلاش ها و کمک مردم شریف نکا همپای دیگر مردم سراسر استان و کشور، مثال زدنی است و شما خبرنگاران بخش عمده ای از این خدمت رسانی را برای رساندن فرمان ولی برعهده داشتید.

 

شعبانی گفت: مومنانه ترین کمک ها، کمک به  ترویج اهداف قیام امام حسین(ع) است که باید در توسعه این کمک ها تلاش شود.

 

وی با اعلام اینکه خون مظلومیت در عاشورا در برابر ظلم جاری شد و باید این اطلاع رسانی به درستی انجام شود، خاطر نشان کرد: محرم امسال محرمی متفاوت در سایه کروناست که براساس فرامین رهبری باید برنامه های محرم براساس دستورالعمل ستاد کرونا باشد.

فرمانده سپاه ناحیه نکا اضافه کرد: محرم  و برنامه های محرم تعطیل نیست و رسانه باید پیام عاشورا را به مخاطب 1400سال بعد عاشورا برساند و باید پیام رسانی کند و پیام ستاد کرونا را ابلاغ کند و نباید بگذاریم حسینیه و هیات تعطیل شود.

 

شعبانی تصریح کرد: شعائر دینی باید بزرگ داشته شود و باید منازل ما و خانه دل ما حسینیه شود و باید یک شهر و محله حسینیه شود و فضاسازی مناسب انجام  شود.

 

کد خبر 962464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha