کسب ۲۱ رتبه برتر کشوری توسط دانش‌آموزان دزفولی در جشنواره فرهنگی هنری فردا

محمدی‌خباز از کسب ۲۱ رتبه برتر کشوری توسط دانش‌آموزان دزفولی در سی‌وهشتمین جشنواره فرهنگی هنری فردا خبر داد و گفت: فراهم آوردن زمینه جهت رشد و شکوفایی استعداد دانش‌آموزان نخبه و توانمند دزفول از اولویت‌های اصلی اداره آموزش و پرورش این شهرستان است.

«رضا محمدی‌خباز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: دانش‌آموزان شهرستان دزفول توانستند با حضور در مرحله کشوری سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری فردا، ۲۱ رتبه برتر را در رشته های مختلف به دست آورند.

 

سرپرست آموزش و پرورش دزفول با تبریک این موفقیت بزرگ به برگزیدگان و همچنین خانواده‌ها، مدیران و مربیان آنان و به خصوص جامعه فرهنگیان افزود: دانش‌آموزان مدارس عصاریان، شهید چمران، طاووسی، پیشتازان، الغدیر، زاده‌دباغ، هنرستان خاتم و هنرستان دارالفنون دزفول در این جشنواره موفق شدند در رشته‌های تکخوانی، بازی رایانه‌ای، قالیبافی، جاجیم بافی، نقاشی پاستل، داستان‌نویسی و نمایش عروسکی کسب رتبه کنند. 

 

وی در پایان فراهم آوردن زمینه جهت رشد و شکوفایی استعداد دانش‌آموزان نخبه و توانمند دزفول را یکی از اولویت‌های اصلی اداره آموزش و پرورش این شهرستان عنوان کرد و یاد آور شد: با برنامه‌ریزی در حوزه مختلف تلاش می‌شود زمینه دانش‌آموزان بیشتری از مدارس دزفول را در این جشنواره‌ها فراهم کنیم.

 

کد خبر 962510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha