اجازه نشر خرافات را در عزاداری‌ها نمی‌دهیم

احمدی با بیان اینکه اجازه نشر خرافات و بدعت‌های نامتعارف را در عزاداری محرم نمی‌دهیم گفت: کارشناسان بهداشت استان به همراه نیروهای انتظامی هر شب از هیئت‌های مذهبی به منظور اطمینان از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بازدید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حسین احمدی» شامگاه (چهارشنبه 29 مرداد) در گردهمایی هیئت‌های مذهبی اهواز، کارون و باوی که در مصلی نماز جمعه اهواز برگزار شد اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در برگزاری مراسم عزاداری محرم، ایجاد نظم و امنیت است که حتما باید رعایت شود.

 

معاون اجتماعی ناجا اهواز با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی نقش مهمی در برقراری نظم و امنیت و همچنین رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ماه محرم امسال را ایفا می‌کنند افزود: انتظار همکاری حداکثری با مجموعه نیروی انتظامی را داریم.

 

وی اضافه کرد: هیئت‌هایی که می‌خواهند مراسم عزاداری را برگزار کنند حتما با کلانتری محل هماهنگی‌های لازم را داشته و نسخه‌ای از مجوز برگزاری مراسم را در اختیار آنها قرار دهند؛ نصب داربست‌ها در محیط هیئت حتما همراه با علائم روشنایی به منظور واضح بودن مسیر باشد.

 

احمدی حداکثر زمان مجاز برگزاری مراسم را تا ساعت 24 بامداد هر شب عنوان کرد و اذعان داشت: کارشناسان بهداشت استان به همراه نیروهای انتظامی هر شب از هیئت‌های مذهبی به منظور اطمینان از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بازدید می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه شایسته است بر نیروهای انتظامات مراسم عزاداری افزوده شود خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم محفل‌های قمه‌زنی و مراسم این چنینی به حداقل برسد و اجازه نشر خرافات و بدعت‌های نامتعارف را نخواهیم داد.

 

کد خبر 962523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha