همکاری مساجد با ستاد مقابله و پیشگیری با کرونا قابل تقدیر است

مرتضوی، همکاری مساجد با ستاد مقابله و پیشگیری کرونا را قابل تقدیر دانست و گفت: در بحران های گوناگون مساجد نقش بسزایی را ایفا کرده و اکنون نیز در جهت مقابله با ویروس کووید۱۹ در کنار ستاد کرونا می باشند.

غلامرضا مرتضوی فرماندار شهرستان سنقروکلیایی ضمن گرامیداشت هفته مساجد ،تکریم از مساجد را ضروری دانست و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت : مساجد از ابتدای انقلاب به عنوان یکی از کانون ها و محور هایحضور مردم بوده که از نقش وجایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

 

وی با اشاره به نقش مساجد در تمامی عرصه ها ستودنی است، خاطرنشان کرد: نقش مساجد در همه  عرصه ها چه در جنگ تحمیلی و چه در زمان بازسازی و همچنین در دوره ی مقابله با کرونا بی بدیل و ستودنی است.

 

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی افزود: در زمانی که کارشناسان وزارت بهداشت و درمان ممنوعیت برگزاری نماز جمعه و جماعت را اعلام کرد مساجد وارد عرصه جدیدی شد وبه کمک مردم آمد و کمک های مومنانه و مواسات (پخت و توزیع غذا) از جمله اقدامات انجام شده در مساجد بود که نقش بسیار مهمی را ایفا کردند . 

 

مرتضوی ضمن تشکر از همکاری و تدابیر هیات امنا و امام جماعت مساجد، اداره تبلیغات این شهرستان در جهت رعایت و اجرای دستورالعمل های ستاد کرونا تصریح کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی می شود از فضای معنوی مسجد استفاده و بارز ترین آن می توان به  مراسم لیالی قدر و بازگشایی نماز های جمعه در زمانی که شهرستان در وضعیت قرمز قرار نداشت اشاره کرد .

کد خبر 962534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha