باید از ظرفیت مساجد برای تقویت بنیه های اعتقادی استفاده کنیم

حجت الاسلام رمضانی گفت: همه تلاش می کنیم از ظرفیت مساجد برای تقویت بنیه های اعتقادی استفاده کنیم و ان شاالله بتوانیم در این مسیر قدم های خوبی را برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی» امروز (پنجشنبه 30 مرداد) در گفتگوی رادیویی صدای قزوین با اشاره به روز جهانی مساجد بیان کرد: درصدر اسلام، مساجد در بخش های مختلفی نظیر رسیدگی به امورات مردم، حل مشکلات، قضاوت و تعلیم و تربیت فعال بودند و امروز هم باید همین اتفاق را در این مکان های مقدس شاهد باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: باید از ظرفیت مساجد برای رفع آسیب های اجتماعی بهره بگیریم و در روایات داریم بهشت روی زمین، خانه های خدا هستند و نباید ما از خانه های خدا غافل شده و باید از این فرصت استفاده کرده تا ذخیره ای برای آخرت ما باشد.

 

وی عنوان کرد: در این شرایط که کمی حضور در مساجد کمرنگ تر شده است، امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی مردم حضور در مسجد داشته و از این فضای معنوی بیشتر بهره ببرند به خصوص اینکه از فردا ماه محرم آغاز می شود و این ماه فرصتی برای بهره مندی از این فضا است.

 

حجت الاسلام رمضانی اعلام کرد: کلید حل مشکلات جامعه اتصال به اهل بیت (ع) است که این امر در خانه خدا قطع یقین اثرات بسیار زیادی خواهد داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: ما به مناسبت روز جهانی مسجد برنامه های متعددی را داریم که برگزاری مسابقه کتابخوانی شمیم نیایش، اهدای کتاب، تجلیل از خانواده شهدا، توزیع کمک های مومنانه توسط کانون های مساجد و غیره از جمله این برنامه ها است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: همه تلاش می کنیم از ظرفیت مساجد برای تقویت بنیه های اعتقادی استفاده کنیم و ان شاالله بتوانیم در این مسیر قدم های خوبی را برداریم.

 

کد خبر 962586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha