راه اندازی ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی در آذربایجان‌غربی

سهندی گفت: به نیت تعداد یاران امام حسین (ع) در کربلا و با رعایت نکات بهداشتی، غذای گرم در ۷۲ آشپزخانه استان طبخ و بین نیازمندان آذربایجان‌غربی توزیع می شود.

«عزیز سهندی»، در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: به نیت  تعداد یاران امام حسین (ع) در کربلا و با رعایت نکات بهداشتی، غذای گرم در ۷۲ آشپزخانه استان طبخ و بین نیازمندان آذربایجان‌غربی توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی ادامه داد: این تعداد آشپزخانه در ماه محرم و در قالب برگزاری مرحله دوم رزمایش مومنانه ایران همدل در آذربایجان‌غربی  برپا خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه مردم خیر و نیکوکار استان تاکنون بیش از 200 میلیون تومان در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش مومنانه ایران همدل مساعدت کرده‌اند، تصریح کرد:  شناسایی و بهره برداری از تمام ظرفیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعم از خیران، اصناف، مراکز نیکوکاری، هیات های مذهبی، حسینیه ها، تکایا، نیروهای مقاومت بسیج و ایجاد تمهیدات لازم برای استفاده از ظرفیت داوطلبانه بسیجیان، موکب ها و گروه های جهادی در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر م مرحله دوم رزمایش مومنانه ایران همدل  از اهم اهداف و برنامه‌های کمیته امداد آذربایجان‌غربی  در ماه محرم محسوب می‌شود.

سهندی با اشاره به اینکه مردم خیر و نیکوکار استان در مرحله نخست این رزمایش بیش از 20 میلیارد و 500 میلیون تومان مساعدت کرده‌اند، اظهار کرد: این نهاد در مرحله نخست رزمایش مونانه ایران همدل 125 هزار بسته معیشتی در میان مددجویان، ایتام و نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع کرده‌اند.

وی بیان کرد: 25 آشپزخانه در مرحله نخست این رزمایش در استان فعال بود که در آن مرحله 95 هزار پرس غذای گرم در میان مددجویان و نیازمندان استان توزیع شد.

کد خبر 962598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha