طرح یاریگران زندگی راهکار مسجدی در جهت مقابله با آسیب اجتماعی اعتیاد است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت مقابله با آسیب های اجتماعی گفت: طرح یاریگران زندگی راهکار مسجدی در جهت مقابله با آسیب اجتماعی اعتیاد است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص همایش یک روزه دوره مقدماتی طرح یاریگران زندگی گفت: یکی از رویکردهای اصلی برنامه های آموزشی ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد برپایی طرح یاریگران زندگی است.

مدیر ستاد فهما استان البرز با اشاره به اهمیت مقابله با آسیب های اجتماعی گفت: طرح یاریگران زندگی راهکار مسجدی در جهت مقابله با آسیب اجتماعی اعتیاد است.

وی توضیح داد: استان البرز به صورت یک شبکه گسترده در سطح استان از فعالیت ۳۹۳ کانون فرهنگی هنری مسجد برخوردار است که هر کدام از این کانون های مساجد سهم موثری در جریان سازی فرهنگی دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز تصریح کرد: طرح یاریگران زندگی با هدف تربیت و آموزش مربیانی با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد فعالیت دارد. 

حجت الاسلام شکری توضیح داد: در قالب اجرای این طرح، اساتید و کارشناسان توانمند در حوزه اعتیاد در جمع متقاضیان مربی گری پیشگیری از اعتیاد تدریس می کنند و مربیان آموزش دیده پس از برپایی دوره جهت تدریس روش های مقابله با اعتیاد و یا شیوه های ترک آن در سطح استان فعالیت خود را آغاز می کنند. 

 

کد خبر 962616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha