مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی از پزشکان تقدیر کنند

نمکی با بیان اینکه کادر درمان و پزشکان امروز خسته هستند گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر مردم از کادر درمان و حمایت از آنهاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «سعید نمکی» در مراسم روز پزشک که در سالن همایشهای برج میلاد در حال برگزاری است گفت: به پزشکان شهید دوران دفاع مقدس و شهدای سلامت که در راه مبارزه با کرونا به شهادت رسیدند، درود می فرستم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه این مراسم منطبق با دقیق ترین پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است که قابل تقدیر است، افزود: در این ۶ ماه مبارزه با کرونا بارها به عظمت کاری که پزشکان، پرستاران، بهورزان و نیروهای آزمایشگاهی انجام دادند فکر کردم و به راحتی از آن نمی توان کذشت، نیروهایی که بارها و بارها در خصوص حق ویزیت و تعرفه های پزشکی با آنها ناملایمت شد.

وی افزود: لباس سفید پزشکی لباس احرام ماست و لباسی است که باید در سخت ترین شرایط باید در آن به طواف بیمار برویم.

نمکی بیان کرد: کار پزشکی کار خریدن اندوه و فروختن جان است که با هیچ معیار مادی قابل مقایسه نیست و کار پزشکان را نباید در معیار های مادی دید، و پزشکان نشان دادند که عزیزان رزوهای سخت اداره مملکت هستند و من به این یاران افتخار می کنم.

وی افزود: در این ۶ ماه مبارزه با کرونا نشد که بیماری بدون ارائه خدمات بماند و دستگاه ونتیلاتوری را از پیرمرد یا پیرزنی جدا کنند تا آن را برای یک جوان استفاده کنند و حتی افاغنه بدون کارت نیز براحتی از خدمات ما در راه مبارزه با کرونا بهره مند شدند.

نمکی گفت: مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی از پزشکان تقدیر کنند، ما فکر می کردیم تابستان آسان و زمستان و پاییز پر خطری را در همزمانی آنفولانزا و کرونا خواهیم داشت، ولی اینگونه نشد و همکاران من خسته هستند و بزرگترین پاداش به آنها رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی است.

کد خبر 962617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha