افتتاح ۲۰۸ طرح کشاورزی، دامی، آبخیزداری و شیلات در سیستان و بلوچستان

مدیرکل جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰۸ طرح کشاورزی، دامی، آبخیزداری و شیلات در سیستان و بلوچستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «محمد علی نیکبخت» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: هفته دولت فرصتی خوبی است که مردم با دستاوردهای دولت تدبیر و امید آشنا شوند.

 

مدیرکل جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: جهاد کشاورزی در هفته دولت امسال 208 طرح را با اعتباری بالغ بر 669 میلیارد و 187 میلیون ریال به بهره برداری می رساند.

 

نیکبخت یادآور شد: این طرح ها در بخش های بهبود تولیدات دامی، تولیدات گیاهی، امور عشایری، منابع طبیعی و آبخیزداری، شیلات و کشاورزی است.

 

وی افزود: افتتاح این طرح ها اشتغال دائم 2 هزار و 592 نفر را به صورت دائم و حدود 42 هزار نفر  را به صورت موقت فراهم می کند.

 

مدیرکل جهاد کشاورزی استان یادآور شد: اجرای ۶۰۰ هکتار سیستم های نوین آبیاری، مرمت و بازسازی ٢٣رشته قنات، حفر وتجهیز ۴٠ حلقه چاهک کشاورزی، راه اندازی واحدهای پرورش گاو شیری، شترمرغ، اصلاح و نوسازی باغات میوه های گرمسیری واحداث اسکله موج شکن بندر صیادی تنگ از مهمترین پروژه های هفته دولت امسال است.

کد خبر 962662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha