آیین نماز جمعه ۳۱ مرداد در جهرم اقامه نمی‌شود

رئیس دفتر امام جمعه جهرم گفت: آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در ۳۱ مردادماه جاری به دلیل وضعیت قرمز کرونایی در جهرم اقامه نمی‌شود.

حجت الاسلام «زین العابدین دست داده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه وضعیت شهر جهرم طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی همچنان قرمز است و به همین دلیل نماز جمعه این هفته مانند هفته قبل برای حفظ سلامت نمازگزاران اقامه نمی‌شود، گفت: با توجه به شیوع ویروس «کرونا» و اهمیت بالای حفظ سلامت شهروندان با تصمیم مقامات ارشد استان نماز جمعه این هفته در جهرم اقامه نمی‌شود. 

 

رئیس دفتر امام جمعه جهرم افزود: معیار سفید بودن وضعیت شهرستان‌ها از نظر نبود آلودگی ویروسی، منوط به اعلام رسمی و کتبی دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. 

 

وی با اشاره به اینکه تصمیم به برگزار نشدن نماز جمعه این هفته، به خاطر جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم و نمازگزاران اتخاذ شده است، بیان کرد: در صورت برگزاری نمازجمعه در هفته های آینده، این مهم به اطلاع مردم رسیده می شود.

 

حجت الاسلام دست داده از مردم مؤمن خواست برای ریشه‌کن شدن کامل این ویروس دست تضرع و توسل به درگاه خداوند داشته تا هر چه زودتر شاهد زدوده شدن این بیماری از چهره جامعه باشیم.

 

به گزارش شبستان، جهرم از جمله شهرستان های استان فارس است که در حال حاضر در وضعیت قرمز به سبب شیوع بیماری کرونا قرار دارد.

 
کد خبر 962695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha