دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت مازندران افتتاح و کلنگ زنی می شود

حسین زادگان گفت: دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت مازندران در بخش های مختلف فرهنگی، آموزشی، عمرانی، خدمالی و کشاورزی و ... افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر «احمد حسین زادگان» امروز (30مرداد) در جلسه شورای اداری استان مازندران به میزبانی فرمانداری بهشهر در شرق مازندران اظهار کرد: وضعیت کرونا در کشور موجب شده است که جلسات را متناسب با وضعیت کرونا برگزار کنیم و بسیاری از پروتکل ها رعایت شود.

 

استاندار مازندران با تاکید بر رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی از سوی هیات‌های عزاداران حسینی در محرم افزود: در سایه تلاش همه مردم و مسئولان بار دیگر کرونا را مدیریت کردیم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ماه محرم و عزاداری ها از موارد مهم و ضروری است.

این مسئول گفت: باید از تفریط و افراط در محرم و عزاداری ها خودداری کرده و برنامه های محرم در فضای روباز و با ماسک و دستکش و فاصله اجتماعی و براساس فرامین رهبری و دستورات ستاد کرونا کشور اجرایی شود.

 

حسین زادگان گفت: در آستانه هفته دولت قرار داریم و با تلاش انجام شده، دو هزار و 500 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت مازندران در بخش های مختلف فرهنگی، آموزشی، عمرانی، خدمالی و کشاورزی و ... افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری شورای اداری در شهرستان ها افزود: این جلسات برای بررسی مشکلات مردم و چاره اندیشی فوری در راستای مشکلات و با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

استاندار مازندران با اشاره به برخی از مشکلات در حوزه شرق مازندران یادآور شد: اشتغال، بهسازی راهها، توجه به گازرسانی روستایی، بهسازی جاده بهشهر به زاغمرز و نکا به نیروگاه و گلوگاه به دامغان از نیازهای مهمی است که توسط مسئولان بیان شد.

حسین زادگان با اعلام اینکه ایجاد منطقه آزاد در شرق استان  مازندران از مطالبات مردمی بوده است، خاطر نشان کرد: مناطق سه گانه آزاد مازندران،  مصوبه هیات وزیران، دولت و مجلس را دارد و باید به تصویب شورای نگهبان برسد که ابهام وجود دارد و باید از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم و مجمع نمایندگان کمک کار رفع ابهام مناطق آزاد مازندران باشند.

 

 وی گفت: لایروبی آب بندان ها در منطقه شرق مازندران، بررسی ایجاد آزاد راه گلوگاه با رعایت ملاحظات زیست محیطی و با تونل و پل بزرگتر، تلاش برای آبگیری نهایی سد گلورد، اصلاح نژاد دام، توجه به کشت گیاهان دارویی و گلخانه ای و حفظ و نجات میانکاله از خشکی و آتش سوزی های مکرر ، بازسازی و توسعه کمپوست بهشهر از دیگر موارد مهم در شرق مازندران و دغدغه های مدیریان است که باید با قوت برنامه ریزی و چاره اندیشی شود.

 

حسین زادگان گفت: از 2 هزار واحد مسکن محرومین مازندران، تعداد 300 واحد برای شرق مازندران بوده و برای افراد تحت پوشش بهزیستی و معلولان براساس مصوبه، قابل  افزایش است.

کد خبر 962800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha