بهره‌برداری از ۱۷۲ پروژه عام‌المنفعه عمرانی، اقتصادی در صومعه‌سرا

سیدمحمدی از بهره‌برداری از ۱۷۲ پروژه عام‌المنفعه عمرانی، اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در صومعه‌سرا همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» عصر امروز(پنجشنبه، 30 مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 172 پروژه عام‌المنفعه عمرانی، اقتصادی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای یکصد نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی صورت می‌گیرد افزود: میزان اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های امسال نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

 

وی با بیان اینکه اقتصاد شهرستان که مبتنی بر داد و ستد بازارهای محلی است باید تقویت شود گفت: در صددیم در هشت روستای صومعه‌سرا بازارچه دائمی محلی برپا کنیم که اگر در هر بازارچه 20 غرفه ایجاد کنیم اشتغال پایدار برای جوانان آن روستا فراهم می‌شود.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه از دوم شهریور هفته دولت آغاز می‌شود و امسال این هفته برای دولت به دلیل اینکه سال پایانی دولت تدبیرو امید است دارای اهمیت زیادی است تصریح کرد: خدمات زیادی توسط دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان صورت گرفته است.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه در چند ماه اخیر 38 ترانس برق در سطح شهرستان نصب شده است خاطرنشان کرد: در حوزه کشاورزی با توجه به ظرفیت‌های شهرستان، بیش از 33 رودخانه و آب‌بندان لایروبی شده است.

 

وی اظهار کرد: با تدابیر دولت و تلاش‌هایی که توسط نماینده شهرستان صورت گرفته حدود 30 میلیارد تومان اعتبار برای آب و فاضلاب و تاسیس تصفیه آب این شهرستان به همت دکتر نوبخت و قاسم رمضانپور اختصاص یافته است.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه بیماری کووید 19 بساری از کارهای روزمره را در سطح دنیا و کشورمان مختل کرده است افزود: کار خبرنگاران در این حوزه کمتر از حافظان سلامت که در خط مقدم تلاش می‌کردند، نبود زیرا خبرنگاران هم در میدان بودند و هشدارها و آگاهی‌های لازم را به مردم می‌دادند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه رعایت کردن مردم سبب ریشه‌کن شدن این ویروس می‌شود گفت: خیرین و بسیج و گروه‌های جهادی نقش بسزایی در این چند ماه داشتند و نقش آفرینی کردند.

 

وی با بیان اینکه طبق سنت همه ساله عزاداری دهه اول محرم آغاز می‌شود تصریح کرد: همه ما به نوعی عاشق اباعبدالله الحسین(ع) هستیم و دلبستگی خاصی به دستگاه امام حسین(ع) داریم.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه امام حسین(ع) در یک مکتب و یک دین نمی‌گنجد بلکه یک شخصیت بزرگی دارد و به همین دلیل مراسم هایی که می گیریم فقط گوشه ای از ابراز ارادت ما است خاطرنشان کرد: مشکل بیماری کرونا از آن شدت و علاقه ای که مردم به امام حسین و مکتب عاشورا دارند نخواهد کاست.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه کیفیت برنامه‌های محرم امسال را باید افزایش دهیم اظهار کرد: مراسم های محرم باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود زیرا در وهله نخست باید به فکر حفظ سلامت اجتماعی باشیم.

 

کد خبر 962820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha