رسانه‌ها در بیان مطالبات به دست معاندان و دشمنان بهانه ندهند

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه رسانه‌ها پرچم مطالبه‌گری را در دست دارند گفت: خبرنگاران باید در بیان مطالبات به گونه‌‌ای خود را مسلح کنند که هیچ بهانه‌ای به دست دشمنان و معاندان ندهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» عصر امروز (پنجشنبه 30 مرداد) در دیدار با اصحاب رسانه که در مصلای نماز جمعه اهواز برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه عزاداری امام حسین (ع) اظهار کرد: ما در سخت‌ترین جنگ رسانه‌ای حضور داریم و آن جنگ شناختی ادراکی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه دشمن قوه ادارک مردم را هدف خود قرار داده است افزود: انتظار داریم که جامعه رسانه‌ای خوزستان با هدف مقابله هدفمند با هجمه‌های دشمنان هیئتی اندیشه‌ورز راه‌اندازی کرده و مطالبات مردم را از مراجع قانونی پیگیری کنند.

 

وی با اشاره به اینکه باید به گونه‌ای مطالبه حقوق مردم را انجام دهیم که بهانه‌ای به دست عوامل بیگانه ندهیم و نتوانند از نظر حقوقی و قانونی علیه نیروهای مطالبه‌گر انقلابی ادعای حقی بکنند ادامه داد: ایجاد فضای پلیسی که علیه رسانه‌ها ایجاد می‌شود زبان مطالبه را قطع می‌کند.

 

امام جمعه اهواز با بیان اینکه مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به موضوع مطالبه‌گری برای احقاق حقوق مردم دارند تصریح کرد: رسانه‌ها پرچم مطالبه‌گری را در دست دارند از این رو خبرنگاران باید به گونه‌ای خود را مسلح کنند که هیچ بهانه‌ای به دست دشمنان و معاندان ندهند.

 

وی با اشاره به اینکه مطالبات باید در راستای شرع مقدس اسلامی و قانون اساسی باشد اضافه کرد: باید مراقب باشیم که در زمین دشمن بازی نکنیم، زیرا بسیاری از خوراک‌های رسانه‌ای دست‌ساز دشمن هستند که امیدواریم فضایی در رسانه‌ها ایجاد شود که شرع مقدس و قانون در ردیف هم قرار گیرند.

 

پیش از این خبرنگاران خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان خوزستان به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادها و مشکلات و معضلات جامعه رسانه‌ای خوزستان پرداختند.

 

کد خبر 962833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha