مساجد باید در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب پیشگام باشند

حجت الاسلام اکبری، گفت: اکنون مساجد باید در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب پیشگام بوده و بتواند به تمامی شبهات مجازی و حقیقی پاسخ دهد.

حجت الاسلام اله رضا اکبری امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی، ضمن تبریک روز جهانی مساجدبا اشاره به نقش تاثیر گذار مساجد از گذشته تا کنون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار کرد: در قبل از انقلاب مساجد به مکان هایی برای حفظ دین مردم و تربیت شهدای جنگ تبدیل شده بود .

 

وی افزود: در آن زمان با توجه به فضای حاکم بر کشور و عدم حاکمیت اسلام در صدر نظام به مباحث سیاسی توجهی نمی شد و درک مردم از جوامع دینی به اندازه ی مردم حال نبود.

 

وی با اشاره به اینکه مساجد از گذشته تا کنون پایگاهی محکم برای حفظ انقلاب است تصریح: اکنون مساجد در جهت گام دوم انقلاب باید در ترازی قرار بگیرد که انواع و اقسام شبهات مجازی و حقیقی برعیله مساجد دینی را برطرف کند .

 

امام جمعه سنقر با اشاره به نقش رسانه های دینی در رفع شبهات خاطر نشان کرد: در رسانه های دینی افراد هشیارانه باید شبهاتی که نسبت به مسائل دینی از سوی افراد مغرض ، معاند و جاهل طرح می شود را رصد کرده و با کمک افراد کارشناس در زمینه  دین شبهات را جواب داده و منتشر کنند .

 

حجت الاسلام اکبری در پایان با اشاره به فعالیت های دشمنان انقلاب تاکید کرد: دشمنان انقلاب در هر زمینه ای که فعال باشند جوانان مومن انقلابی باید در مقابله با آنها قدم برداشته و پاسخ کوبنده دهند ممکن است پیشروی دشمن در انتشار کتب، روزنامه و فضای مجازی باشد در همه حال باید تمام قد مقابل آن ایستاد و به افکار پلید و فاسد آنان پاسخ دادو تمام نقشه های آنها را نقش برآب کرد..

کد خبر 962853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha