اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» عظمت و بزرگواری شهدا را یادآوری می کند

شریفی بابیان اینکه اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» کانون های فرهنگی هنری مساجد، عظمت و بزرگواری شهدا را یادآوری می کند گفت: صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا الگوی ارزشمندی برای ملت ایران است.

«ابراهیم شریفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد، عظمت و بزرگواری شهدا را بیش از پیش به ما یادآوری می‌کند چرا که شهادت امری با عظمت است که با هیچ کاری قابل مقایسه نیست.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ایثار، صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در عمر چهل ساله انقلاب اسلامی، الگوی ارزشمندی برای ملت ایران بوده است.

 

وی افزود: شهدا با اعتقاد پای در میدان مبارزه با دشمن گذاشتند و این فرهنگ ایثار شهادت نه تنها در سال‌های دفاع مقدس بلکه در فراتر از مرزهای کشور برای دفاع از اسلام بروز و ظهور یافته و مایه مباهات و فخر مردم ایران اسلامی است.

 

شریفی بابیان اینکه اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» کانون های فرهنگی هنری مساجد، عظمت و بزرگواری شهدا را یادآوری می کند گفت: صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا الگوی ارزشمندی برای ملت ایران است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه شهادت نصیب انسان‌های وارسته و خداجو می‌شود، تصریح کرد: اعتقاد و دلبستگی ایثارگران به فرهنگ شهادت سبب شد تا جوانان غیور این کشور برای دفاع از اسلام و مرزهای اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کردند و این حرکت و نیت قلبی آنان مورد توجه خداوند باری تعالی قرار می‌گیرد.

 

وی افزود: تک تک مردم این سرزمین به رشادت شهدای خود افتخار می‌کنند و با تمام توان خود در تکریم و بزرگداشت مقام این بزرگ‌مردان و خانواده‌های ایشان گام برمی‌دارند.

 

شریفی بابیان اینکه منزلت خانواده شهدا بسیار رفیع و بالا است، اظهار داشت: با کلام نمی‌توان در وصف شهدا و صبر خانواده ایشان سخن گفت اما تلاش می‌کنیم با الگوگیری از راه و منش این ایثارگران رهروان شایسته‌ای برای شهدای اسلام و انقلاب اسلامی باشیم.

 

کد خبر 962857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha