آمادگی آموزش و پرورش گلستان برای بازگشایی مدارس

​گوهری راد از آمادگی آموزش و پرورش گلستان برای بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: خانواده ها اطمینان خاطر داشته باشند که پروتکل های بهداشتی در مدارس رعایت می شود.

«احسان گوهری راد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: براساس برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش بازگشایی مدارس از 15 شهریور براساس پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: خانواده های دانش آموزان این اطمینان خاطر داشته باشند که در مدارس شیوه نامه های بهداشتی رعایت می شود و تا زمانی که از رعایت این شیوه نامه ها مطمئن نباشیم به آن مدرسه اجازه بازگشایی نخواهیم داد.

 

گوهری راد بیان کرد: باید شرایط کلاس های درس در زمان بازگشایی به گونه ای باشد که سلامت دانش آموزان تضمین شود.

 

وی از آمادگی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: در شرایط سفید کرونا مدارس به صورت عادی بازگشایی می شود و دانش آموزان در پنج روز هفته در کلاس های درس حضور خواهند یافت.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه در وضعیت قرمز کلاس های درس کاملاً غیرحضوری و از طریق شبکه شاد پییگیری خواهد شد، متذکر شد: در شرایط زرد کرونا نیز مدارس با 50 درصد ظرفیت فعالیت می کنند و دانش آموزان به دو دسته تقسیم می شوند و به صورت زوج و فرد در کلاس های درس حضور خواهند یافت.

 

گوهری راد متذکر شد: در شرایط زرد کرونا دانش آموزان در هر هفته در دو نوبت در کلاس های درس حاضر خواهند شد و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه کلاس های درس آنان به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

 

کد خبر 962974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha