کلنگ زنی و افتتاح یکصد طرح و پروژه در ملایر همزمان با هفته دولت

ولدی گفت: در هفته دولت حدود یکصد طرح با اعتبار یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درملایر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود

 

«قدرت اله ولدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: به استناد ارزیابی های انجام شده و گزارشات ارسالی استانداری شهرستان ملایر با نزدیک به ۱۵۰۰ میلیارد تومان پروژه، در رتبه نخست افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی هفته دولت در استان همدان قرار دارد.

فرماندار ملایر با اشاره به افتتاح  وکلنگ زنی حدود یکصد  پروژه با ارزش بیش از ۸۹۱ میلیارد تومان در هفته دولت سال ۹۹ افزود: ارزش ریالی پروژه های افتتاحی شهرستان ملایر برابر با ۳۳ درصد کل پروژه های عمرانی است که در این هفته و در سطح استان افتتاح خواهند شد.

فرماندار ویژه ملایر افزود: در زمینه شروع عملیات اجرایی کلنگ زنی پروژه های عمرانی نیز شهرستان ملایر با چندین طرح مهم اقتصادی در جایگاه نخست استان قرار دارد.

ولدی ارزش پروژه هایی که در هفته دولت سال ۹۹ کلنگ زنی خواهند شد را بیش از ۶۰۷ میلیارد تومان عنوان و افزود: در این حوزه نیز، ملایر به تنهایی ۴۵ درصد از پروژه های استان را به خود اختصاص داده است.

وی  عملیات اجرایی گاوداری 6 هزار راسی با سرمایه‌گذاری شرکت تامین اجتماعی(شستا) و عملیات اجرایی دومین شهرک ۵۲ هکتاری گلخانه‌ای ملایر در بخش سامن با اعتبار برآورده ۱۲۰ میلیارد تومان با ظرفیت ۱۰ هزار تُن در سال را از مهمترین طرح‌های هفته دولت در ملایر دانست.

 

کد خبر 963112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha