تداوم خدمات نزاجا در گیلان موجب امیدآفرینی در مردم شده است

زارع با بیان اینکه تداوم خدمات نزاجا در گیلان موجب افزایش امیدآفرینی در مردم شده است گفت: حضور ارزشمند و موثر نیروی زمینی ارتش در ایام شیوع ویروس کرونا جلوه های زیبا از خدمت رسانی به مردم و نظام جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «ارسلان زارع» صبح امروز(شنبه، 1شهریور) در حاشیه افتتاح طرح توسعه و بهسازی بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن اظهار کرد: بیماری کرونا در سراسر دنیا جان انسان ها را تهدید می کند و زندگی را مختل کرده است.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه ویروس کرونا در کشور ما آسیب هایی به بخش های مختلف وارد کرد افزود: وحدت، انسجام و همدلی همه ارکان نظام و دستگاه های خدمات رسانی مهمترین عامل آسیب های حداقلی کرونا در کشور ما شد.

 

وی گفت: در استان گیلان حضور موثر و فعال نیروی زمینی ارتش در کنار مسئولان و کادر درمانی در اجرای طرح های مقابله ای همچون غربالگری، پاکسازی اماکن عمومی و تقویت تجهیزات و امکانات زیرساختی با تعاملی سازنده بود.

 

زارع با بیان اینکه تداوم خدمات نزاجا در گیلان موجب افزایش امیدآفرینی در مردم شده است تصریح کرد: نمونه ای از استمرار خدمات نزاجا امروز در افتتاح بخشی از بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن شاهد هستیم.

 

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: حضور ارزشمند و موثر نیروی زمینی ارتش در ایام شیوع ویروس کرونا جلوه های زیبا از خدمت رسانی به مردم و نظام جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس است.

 

وی اظهار کرد: کمک رسانی خیرخواهانه نزاجا در حد توان خود برای استمرار این فعالیت،‌ بیش از ارزش مادی،‌ موجب قدرشناسی مردم فهیم استان گیلان به ویژه فومن شده است.

کد خبر 963150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha