دستگیری ۳۶ قاچاقچی مواد مخدر در مازندران

مظفری از دستگیری ۳۶ قاچاقچی مواد مخدر طی مردادماه امسال در مازندران خبر داد و گفت : از این تعداد۳۱ نفر مرد و ۵ نفر زن بودند .

«احمد مظفری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری با بیان اینکه طی مرداد ماه سال جاری تعداد ۳۱نفر  مرد و ۵نفر زن قاچاقچی در سطح استان مازندارن دستگیر شدند، گفت : در مرداد 99 مقدار 510 کیلو انواع مواد مخدر و روانگردان در استان کشف شد که بیش از 450 کیلو از این مواد کشف شده تریاک بوده است .

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران همچنین از دستگیری 495 خرده فروش مواد مخدر در مازندران خبر داد و گفت : از این تعداد 483 نفر مرد و 12 نفر زن بودند .

 

مظفری در ادامه با اشاره به تلاش همه دستگاه های عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر برای کاهش آسیب های اجتماعی و مبارزه جدی و همه جانبه با مواد مخدر و روانگردان ها تاکید کرد : در طی این مدت با اجرای طرح های مختلف 299 نفر از افراد معتاد نیز دستگیر شدند که 289 نفر آنان مرد و 10 نفر آنان زن بوده اند.

 

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز دولت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت گفت : یکی از رویکردهای جدی و تاثیر گذار دولت در حوزه مسائل اجتماعی پاکسازی مناطق آلوده و آسیب زا بوده که در چند سال گذشته با پاکسازی و بهسازی 30 منطقه آسیب زا در استان اقدامات خوبی در جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی صورت گرفته است .

کد خبر 963214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha