مسابقه عکس «من حسینی‌ام» برگزار می‌شود

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: مسابقه عکس «من حسینی ام» به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری های حسینی برگزار می شود.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه عکس «من حسینی ام» به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری های حسینی در 2 بخش دوربین و گوشی همراه برگزار می شود.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: موضوع های این مسابقه شامل مراسم ها، جلوه های عزاداری و ترویج فرهنگ عاشورایی در شهرها، روستاها، محله و خانه در ماه محرم سال 99 است.

 

این مقام مسئول افزود: اولویت های موضوع مسابقه در ارسال آثار برنامه های خلاقانه، آئین ها و مراسم عزاداری محلی، فضاسازی خانه و محله، عزاداری با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، پوستر و نقاشی کودکان، نذورات و اطعام و کمک های مومنانه، تلاوت قرآن کریم، قرائت زیارت عاشورا، عبادت و نماز ظهر عاشورا و فعالیت های مجازی است.

 

طاهری خاطر نشان کرد: عکاسان و علاقمندان می توانند آثار خود را از 30 مردادماه تا 30 شهریور و از طریق پیام رسان واتساپ به شماره 09147437338 ارسال کنند.

 

وی ادامه داد: این مسابقه به صورت استانی است و شرکت کنندگان می توانند حداقل 3 عکس برای داوری به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد: به نفرات برگزیده به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

طاهری اعلام داشت: این مسابقه به همت معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و موسسه فرهنگی هنری سروش نغمه امید برگزار می شود.

کد خبر 963300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha