آغاز به کار  همزمان ۷۲ آشپزخانه طرح « اطعام حسینی » در هرمزگان

همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، فعالیت ۷۲ آشپزخانه طرح « اطعام حسینی» با هدف پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در ماه محرم و صفر در استان هرمزگان شروع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین « محمد عبادی »، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در این آیین، به ابتکار عمل کمیته امداد امام(ره) در راه اندازی آشپزخانه های اطعام مهدوی در ماه رمضان جهت پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: این نهاد مقدس و انقلابی در مرحله دوم پویش ایران همدل نیز در حرکتی اثربخش با شناسایی 72 آشپزخانه در سطح استان هرمزگان و اجرای طرح "اطعام حسینی" برای پخت و توزیع غذا با رعایت ضوابط و نکات بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا  اعلام آمادگی کرده است.

 

وی افزود: مردم عزیر و بزگوار می توانند نذورات امسال خود را خصوصاً نذوراتی که نیت آنها پخت غدای گرم و تهیه بسته های غذایی است، به حساب کمیته امداد واریز نمایند تا از طریق این نهاد بدست محرومین رسانده شود و مورد استفاده نیازمندان  واقعی قرار گیرد.


« علی الهیاری »، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان نیز ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان، گفت: امروز در قالب مرحله دوم پویش « ایران همدل » 72  آشپزخانه در سراسر استان افتتاح و آغار به کار می کنند.


وی افزود: آشپزخانه های اطعام حسینی ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و از طریق هم افزایی کمیته امداد با بهره گیری از ظرفیتهای هیأت امناهای مساجد و مراکز نیکوکاری در طول ماه محرم و صفر به منظور پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان راه اندازی شده است.


این مقام مسئول یادآور شد: مردم نوع‌دوست و خیرین بزرگوار از هم‌اکنون می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۶۸۸۷۷ با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌ کارت  0648-0000-9979-6037 نسبت به مشارکت در طرح "اطعام حسینی" و کمک به رفع مشکلات معیشتی نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا اقدام کنند.

 

آشپزخانه « اطعام حسینی » مسجد انقلاب رسول الله بندرعباس امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس و جمعی از مسئولین استانی به نمایندگی از 72  آشپزخانه در سراسر استان  افتتاح شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 963324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha