دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد منصوب شد

مدیر روابط عمومی دادگستری لرستان گفت: طی حکمی از سوی رییس محترم قوه قضاییه داریوش شاهون وند به عنوان دادستان دادگاه عمومی و انقلاب مرکز لرستان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی سبزواری» امروز(1 شهریور)، به خبرنگاران، اظهار داشت:  با پیشنهاد رییس کل دادگستری لرستان و موافقت دادستان کل کشور و با تصویب و حکم ریاست محترم قوه قضاییه  آیت الله رییسی داریوش شاهون وند به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد منصوب شدند.

 

مدیر روابط عمومی دادگستری لرستان افزود: شاهون وند از قضات خوشنام و با سابقه لرستانی است که از سال ۱۳۸۰ به عنوان قاضی تحقیق کارقضایی را در یکی از حوزه های قضایی استان لرستان شروع و پس از آن در سمت های رییس شعبه دوم شهرستان سلسله به مدت یکسال و سپس در سمت رییس شعبه ۱۰۱ جزایی این شهرستان به مدت پنج سال ادامه داده است.

 

مدیر روابط عمومی دادگستری لرستان افزود:  همچنین از سال ۱۳۸۸ به عنوان رییس شعبه ۱۰۱ جزایی خرم آباد که شعبه رسیدگی به جرایم خاص و ویژه بوده و  از سال ۱۳۹۲ تاکنون در سمت رییس شعبه اول دادگاه کیفری یک استان به پرونده های مهم، خاص، قتل، مفاسد اقتصادی، مطبوعات و ... در کمال درایت و شجاعت به این قبیل پرونده ها رسیدگی  نموده است.

کد خبر 963353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha