کسب ۱۷ رتبه برتر کشوری توسط دانش‌آموزان کردستانی در مسابقات فرهنگی هنری

حجت‌الله نریمانی از کسب ۱۷ رتبه برتر کشوری توسط دانش‌آموزان این استان در مسابقات فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: دانش‌آموزان کردستانی در مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور درخشیدند.

حجت‌الله نریمانی معاون پرورشی آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان بیان کرد: سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری در سال تحصیلی 99/98 در سه سطح آموزشگاه ، شهرستان و استان برگزار شد.

 

وی افزود: در مرحله آموزشگاهی بیش از 140 هزار نفر رشته در کلیه دوره‌های تحصیلی در بیش از 60 رشته و گرایش متنوع شرکت کردند که با داوری آثار در مرحله استانی تعداد 170 اثر به عنوان آثار برتر استان در دوره متوسطه دوم دختران و پسران به صورت مجازی به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

 

وی ادامه داد: پس از پایان داوری مسابقات مرحله کشوری دانش آموزان استان کردستان موفق به کسب 17 رتبه های برتر کشوری شدند.

 

نریمانی خاطرنشان کرد: این مسابقات در مدارس با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و به ویژه تربیت هنری و زیبایی شناختی دانش‌آموزان است.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در پایان این موفقیت ارزشمند را به دانش‌آموزان برگزیده، خانواده های محترم آنان، مربیان، سرپرستان و دست اندرکاران امر و کلیه دانش‌آموزان و فرهنگیان استان تبریک گفت.

پایان پیام/

 

 

کد خبر 963441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha