تولید مجموعه «در مدار حسین» در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: مجموعه «در مدار حسین» که توسط گروه رسانه‌ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تولید شده، در ایام محرم منتشر می شود.

«مسعود گواهیان» با اشاره به تولید مجموعه «در مدار حسین» به همت گروه رسانه ای «ماح»، کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: این مجموعه به بیان احساسات درونی تعدادی از مداحان شهرستان جهرم نسبت به امام حسین علیه‌السلام پرداخته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم، افزود: «فرشید میرزایی»، «میثم غضنفری»، «روح الله قناعتیان»، «امین بشارتی»، «فرید بشارتی»، «ابوالفضل قناعت پیشه»، «علیرضا عطایی» و... سوژه گروه رسانه ای «ماح» برای تولید مجموعه «در مدار حسین» بوده اند.

 

وی با اشاره به انتشار این مجموعه معنوی از شبکه های مجازی، خاطرنشان کرد: مجموعه «در مدار حسین» در ایام دهه اول محرم هر شب در کانال های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته می شود.

 

گواهیان از برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در این کانون فرهنگی و هنری خبر داد  و اظهار داشت: در این مراسم که به مدت 13 شب برگزار می شود، حجت الاسلام «نصراللّه میمنه» از اساتید حوزه و دانشگاه به سخنرانی در وصف رشادت های امام حسین (ع) و یاران وفادارش می پردازد.

 

وی ادامه داد: همچنین طی این 13 شب مداحانی همچون «ابوالفضل قناعت پیشه»، «فرید بشارتی»، «فرشید میرزایی»، «علیرضا عطایی» و «محسن ذاکری» به مرثیه خوانی و روضه خوانی در رثای سید و سالار شهیدان می پردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم، با اشاره به اینکه این مراسم هر شب بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود، گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به همراه داشتن ماسک در این مراسم الزامی است.

 

کد خبر 963513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha