طرح نظارتی ماه محرم در استان همدان در حال اجراست

جودکی با بیان اینکه همزمان با ماه محرم طرح نظارتی محرم از ۲۹ مرداد در همدان کلید خورد، گفت: این طرح با همكاري ساير دستگاه ها با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات در استان اجرا می شود.

«داریوش جودکی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: طرح نظارتی ماه محرم با هدف کنترل هدفمند بازار با رویکرد پیشگیری از وقوع تخلفات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان بر کالاهای مورد نیاز و پرتقاضا برای مصرف در هیات‌های مذهبی نظارت می‌شود.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان  بیان کرد: در این طرح با مشارکت سازمان صمت و اتاق اصناف از واحدهای صنفی سطح استان در قالب گشت‌های مشترک بازرسی انجام می‌شود.

 

وی افزود : با توجه به اینکه تعزیرات حکومتی رکن قضایی بازار است و وظیفه ذاتی ما رسیدگی به پرونده ها وصدور حکم است با رسیدن ماه محرم ماه عزای سرور وسالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) وافزایش تقاضای عمومی برای خرید برخی کالاها ی مصرفی هیات های عزاداری از قبیل مواد ظروف یکبار مصرف و..... ، ضرورت نظارت وکنترل بر بازار را با رویکرد پیشگیرانه مضاعف کرده است.

 

وی بیان کرد: براین اساس اداره کل تعزیرات حکومتی همدان همزمان با سراسر کشور ، اجرای طرح محرم 99 را از 29مرداد آغاز و  تا 13 شهریور ادامه خواهد داشت و هرگونه تخلف خارج ازنوبت رسیدگی خواهد شد.

 

 وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح هرگونه تخلف خارج از نوبت رسیدگی می‌شود، افزود: تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.124.ir سازمان صمت و تارنمای t135.ir آماده دریافت گزارشات مردم است.

کد خبر 963537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha