بهره برداری از ۸۴۲ پروژه هفته دولت در فارس

رحیمی گفت: در طول هفته دولت سال جاری، ۸۴۲ پروژه با اعتبار دولتی بالغ بر یک هزار و ۷۰۱ میلیارد تومان و در مجموع با سه هزار و ۵۱۲ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (یکشنبه 2 شهریور) در جمع خبرنگاران که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، گفت: پشتوانه انقلاب، مردم و توکل بر خدا بود و از این رو این اتفاقات نتوانست در حرکت رو به تکامل انقلاب وقفه ای ایجاد کند.

استاندار فارس با اشاره به اینکه آرمان خواهی و توکل بر خدا از مهمترین رمزهای اصلی استمرار حیات نظام اسلامی است، تاکید کرد: بعد از انقلاب با ایجاد مشکلاتی نظیر ترور، جنگ، تحریم و هزاران ترفند دیگر قصد داشتند جلوی این نظام را بگیرند که به خواست خداوند، در صحنه بودن مردم و رهبری، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نتوانستند جلوی این نظام را بگیرند.

وی با یادآوری این مطلب که مردم فشارهایی تحمل کردند که برای کاهش این مشکلات، خدمات زیادی را در دستور کار قرار داده شده است، اظهار کرد: ویژگی ماندگاری شهیدان بزرگ (رجایی و باهنر) را در ذهن آحاد مردم جامعه ایجاد کرده، ویژگی برجسته ایست که همراه با مردم بودن و ولایت پذیری از جمله آن ویژگی هاست.

رحیمی با اشاره به اینکه علی رغم کار شکنی ها و دشمنی هایی که علیه نظام انجام می شود، نظام اسلامی سرفراز است، افزود: از هفته دولت گذشته تا این هفته دولت خدمات موثر و مطلوب به پیشگاه مردم شریف استان فارس، تقدیم می شود.

وی با اشاره به اینکه در طول هفته دولت سال جاری، 842 پروژه با اعتبار دولتی بالغ بر یک هزار و 701 میلیارد تومان و در مجموع با سه هزار و 512 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، یادآور شد: پروژه هایی که از هفته دولت گذشته تا این هفته دولت اجرا می شود یک هزار و 678 پروژه با اعتباری بالغ بر 25 هزار و 875 میلیارد تومان به بهره برداری رسید و یا می رسد.

رحیمی با تاکید بر اینکه این 842 پروژه عنوان شده در 11 عنوان دسته بندی می شود، افزود: امور آب شرب شهرها و روستاها، بزرگ راه ها و راه های اصلی و فرعی، فضاهای آموزشی، امور بهداشتی، امور برق، عمران شهری، مسکن های شهری و روستایی، امور ورزشی، پروژه های عمرانی و زیربنایی، خدماتی و رفاهی و همچنین طرح های تولیدی، صنعتی، اشتغال زایی، کشاورزی، گردشگری و خدماتی از جمله این دسته بندی ها هستند.

وی با یادآوری این مطلب که میزان مرگ و میر بر اثر کرونا یک سوم متوسط کشوری است، اظهار کرد: این نشان از اهمیت بهداشت و درمان در فارس دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: بیش از 70 پروژه با اعتباری بالغ بر 405 میلیارد تومان در 21 شهرستان، در هفته دولت کلنگ زنی می شود.

کد خبر 963561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha