رفع نقطه حادثه خیز محور سرتک قلعه گنج انجام شد

مجتبی رئیسی گفت: به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، رفع نقطه حادثه خیز و آسفالت ۳ کیلومتر از محور سرتک قلعه گنج انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «مجتبی رئیسی» گفت: به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، رفع نقطه حادثه خیز و آسفالت ۳ کیلومتر از محور سرتک قلعه گنج انجام شد.

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان افزود: با توجه به اهمیت شهرستان قلعه گنج و انتخاب آن به عنوان شهرستان نمونه اقتصاد مقاومتی کشوری توجه به زیرساخت های حمل و نقلی این شهرستان به صورت ویژه از چندسال گذشته در دستورکار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که در محور قلعه گنج - کهنوج به دلیل ساماندهی و تعریض اقدامات مثبتی انجام شده است، خاطرنشان کرد: یکی از نقاط حادثه خیز و پرتصادف در ورودی شهر قلعه گنج از سمت منوجان در منطقه سرتک بود که طی درخواست همکاری با نظر مساعد معاون اداره کل راهداری و با همتی جهادی این نقطه حادثه خیز ساماندهی و ایمنی تردد در آن برقرار شد.

رئیسی ابراز کرد: برای اجرای این طرح که در دست اجراست بیش از یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که به زودی این محدوده آسفالت و زیر بار ترافیکی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 963645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha