پویش محرم با کتاب در خراسان جنوبی آغاز شد

کاربر از برگزاری قرعه کشی مرحله دوم لیگ برتر کتابخوانی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: مرحله سوم این لیگ تحت عنوان پویش محرم با کتاب از اول محرم تا پایان این ماه، ویژه طلاب و روحانیون ادامه دارد.

«علی کاربر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره اینکه کانون فرهنگی هنری مسجد باقرالعلوم (ع) بیرجند با همکاری انتشارات سوره مهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، مسابقه بزرگ کتابخوانی را در ایام کرونا برگزار کرده است، اظهار داشت: در این ایام برای ترویج کتابخوانی با هدف ترویج و تاکید در خانه ماندن مردم، لیگ برتر کتابخوانی برای چهار گروه سنی 15 تا 24 سال و 24 سال به بالا ویژه بزرگسالان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد باقرالعلوم علیه السلام بیرجند با بیان اینکه برای انجام این رویداد فرهنگی 19 عنوان کتاب به عنوان منبع مسابقه انتخاب شد، گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند برای تهیه و توزیع کتب به صورت حضوری به انتشارات سوره مهر خراسان جنوبی مراجعه و کتاب ها را با حداقل ۱۵ درصد تخفیف دریافت کنند.

 

کاربر گفت: لیگ برتر کتابخوانی که برای چهار گروه سنی برادران و خواهران 15 تا 24 سال، و خواهران و برادران بالای 24 سال و طلاب و علاقه مندان به رشته های علوم انسانی بالای 17 سال است، که قرعه کشی مرحله دوم برگزار و از هر گروه سنی هفت نفر و در به مجموع 21 نفر برگزیده و جوایزی به آن ها اهدا شد.

 

وی تصریح کرد: در بخش دل نوشته و خلاصه ای از کتاب های این مسابقه بزرگ، 35 نفر آثار خود را ارسال کرده بودند که از این تعداد به 18 نفر برگزیده، جوایزی فرهنگی اهدا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد باقرالعلوم علیه السلام بیرجند از ثبت 300 نفر برای شرکت در مسابقه بزرگ کتابخوانی خبر داد و گفت: مرحله سوم این لیگ تحت عنوان پویش محرم با کتاب، از اول محرم شروع و تا پایان این ماه ویژه طلاب و روحانیون ادامه دارد.

 

کاربر افزود: همچنین مجالس عزاداری سیدالشهداء در مسجد باقرالعلوم(ع) بیرجند در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

کد خبر 963656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha