تهیه لوازم‌التحریر جایگزین سفره اطعام در مسجد امام جعفر صادق(ع)/ توزیع بسته‌های فرهنگی و بهداشتی در ایستگاه صلواتی

مراسم عزاداری به مناسبت ایام شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) و شهدای نهضت ماندگار عاشورا، در دهه اول محرم همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حیاط مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌ های مساجد خبرگزاری شبستان، مراسم عزاداری به مناسبت ایام شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) و شهدای نهضت ماندگار عاشورا، در دهه اول محرم همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حیاط مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار می شوند.

 

بنا بر این گزارش، پایگاه مقاومت بسیج 24 حبیب بن مظاهر مسجد امام جعفر صادق (ع) ایستگاه صلواتی را از شب اول محرم در مقابل در ورودی این خانه خدا برپا کرده که تا پایان ماه صفر به فعالیت خود ادامه و بسته های فرهنگی شامل سی دی های نوحه و سخنرانی مذهبی، بروشور و کتاب هایی با موضوع پیام های عاشورا و اقلام بهداشتی میان نمازگزاران توزیع می کند.

 

این گزارش می افزاید، نمازگزاران مسجد امام جعفر صادق (ع) و سایر شهروندان محلات نفیس و اتابک نیز در روزهای تاسوعا و عاشورا نیز همچون سنوات پیشین و البته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، به صورت رایگان در درمانگاه این مسجد ویزیت می شوند.

 

بنا بر این گزارش، اهالی مسجد امام جعفر صادق (ع) در ابتکاری جالب و طی فراخوانی که از دو هفته پیش اعلام کردند هزینه تهیه غذای گرم، شربت و سایر اقلام غذایی را صرف تهیه لوازم التحریر می کنند تا دانش آموزان نیازمند با کم ترین دغدغه، از ابتدای سال تحصیلی 1399-1400 مشغول فرگیری دانش شوند.

 

یادآور می شود، مسجد امام جعفر صادق (ع) در تهران، خیابان خاوران، خیابان شهید ناصری، جنب بزرگراه امام علی (ع)، واقع شده است.

 

کد خبر 963787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha