مسلمانان خواستار اقدام پلیس نیویورک علیه حملات نژادپرستانه شدند

شورای روابط اسلامی-آمریکایی از پلیس و دادستان های نیویورک خواست تا حمله علیه نوجوان آمریکایی-مصری در اوایل ماه جاری را به عنوان یک اقدام ضد مهاجرتی و نژادپرستانه مورد تحقیق و بررسی قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « english.ahram»،شورای روابط اسلامی-آمریکایی که بزرگ ترین گروه حامی مسلمانان واقع در واشنگتن است از پلیس و دادستان های نیویورک خواست تا حمله علیه نوجوان آمریکایی-مصری در اوایل ماه جاری را به عنوان یک اقدام ضد مهاجرتی و نژادپرستانه مورد تحقیق و بررسی قرار دهند.

 

دفتر شورای روابط اسلامی-آمریکایی در نیویورک در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که یک مرد میانسال نوجوان 18 ساله مصری-آمریکایی به نام «طارق السعید» را با چوب بیسبال هدف حمله خود قرار داد.

 

در این بیانیه آمده است که عامل حمله به این نوجوان مصری تهدید کرد که سعید و دوستانش را می کشد و به آنها گفت که به خانه هایشان بازگردند.

 

این فرد همچنین از عبارت های ضد اسلامی و ضد عرب در حمله به این نوجوان استفاده کرد.

 

به گفته شورای روابط اسلامی-آمریکایی بازوی سعید در این حمله شکست و سر او زخمی شد.

 

«احمد محمد»،مدیر حقوقی دفتر شورای روابط اسلامی-آمریکایی در نیویورک در این باره گفت: حمله به یک نوجوان یک اقدام توجیه ناپذیر و غیر قابل قبول است و جایی در شهر ما ندارد.

 

محمد با اشاره به اینکه هدف و انگیزه این افراد از حمله کاملا واضح و مشخص است از پلیس نیویورک خواست تا پرونده جرایم ناشی از تنفر را برای این حادثه باز کند.

 

وی همچنین گفت: هیچ کس نباید به خاطر دین یا نژادی که دارد مورد حمله قرار بگیرد و یا در ترس زندگی کند.

کد خبر 963855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha