​۲ طرح «اطعام و احسان حسینی» در ماه های محرم و صفر اجرا می شود

صادقی جزی گفت: در راستای لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب در رزمایش کمک مؤمنانه دو طرح اطعام و احسان حسینی در ماه های محرم و صفر در کردکوی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عباسعلی صادقی جزی» شامگاه امروز(یکشنبه 2 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از آداب و رسوم در مراسم سوگواری سالار شهیدان(علیه السلام) در ماه محرم اطعام دهی است.

 

رئیس کمیته امداد کردکوی ادامه داد: کمیته امداد در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در رزمایش کمک مؤمنانه 72 آشپزخانه اطعام حسینی را راه اندازی کرده است.

 

وی بیان کرد: رزمایش کمک مؤمنانه کمیته امداد در مرحله نخست رد ماه رمضان برگزار شد و مرحله دوم این رزمایش از عید غدیر آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

 

صادقی جزی با بیان اینکه در طرح اطعام حسینی غذای گرم طبخ و در اختیار مردم به ویژه مناطق محروم قرار می گیرد، تصریح کرد: همچنین طرح احسان حسینی نیز در قالب تهیه و توزیع سبد غذایی با شعار «از یکدیگر گره گشایی نماییم» در ماه محرم برگزار می شود.

 

رئیس کمیته امداد کردکوی با بیان اینکه سهم شهرستان کردکوی در طرح اطعام حسینی راه اندازی پنج آشپزخانه است، گفت: کمیته امداد کردکوی پذیرای کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست و خیرین است.

 

کد خبر 963919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha