۸۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان روستایی کمیته امداد خوزستان افتتاح شد

موصلی از افتتاح ۸۰ واحد مسکونی ویژه ایتام روستایی تحت پوشش کمیته امداد خوزستان خبر داد و گفت: این واحدها با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ريال و ۲۴ میلیارد ريال تسهیلات احداث شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «مرتضی موصلی» شامگاه (یکشنبه 2 شهریور) در آئین افتتاح 80 واحد مسکونی ایتام روستایی خوزستان، در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در ایام حزن و اندوه سرور و سالار شهیدان توفیقی حاصل شد که 80 واحد مسکونی ایتام ویژه مددجویان روستایی تحت پوشش کمیته امداد خوزستان را افتتاح کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان افزود: این واحدها با کمک خیرین و نیکوکاران مرتبط با مؤسسه خیریه اشرف‌الانبیاء تهران و مؤسسه علی‌بن ابیطالب (ع) خرمشهر و با مشارکت کمیته امداد از طریق منابع دولتی و منابع مربوط به خیرین احداث شده است.

 

وی با بیان اینکه در این مرحله خانواده‌هایی که انتخاب شدند، خانواده‌های ایتام ساکن در روستاهای خرمشهر، آبادان، اروند، کارون، شادگان، دشت‌آزادگان و هویزه هستند اضافه کرد: امیدواریم به میمنت این ایام توفیقی حاصل شود که بتوانیم گام‌های بلندتری در جهت تامین مسکن خانواده‌های تحت پوشش استان برداریم.

 

موصلی تصریح کرد: برای احداث این واحدها 27 میلیارد ريال با کمک مشترک کمیته امداد و مؤسسات خیریه اشرف الانبیا و امیرالمؤمنین هزینه شده و حدود 24 میلیارد ريال نیز در قالب تسهیلات بانکی به این پروژه اختصاص پیدا کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه واحدهای ساخته شده از 55 تا 95 متر است و به تناسب بُعد خانوارهای تحت پوشش اختصاص داده می‌شود عنوان کرد: تمام نکات فنی مورد نیاز در احداث این واحدها در نظر گرفته شده و کاملا فنی هستند و فرایند احداث آنها زیر نظر کارشناسان بنیاد مسکن به مرحله اجرا رسیده است.

 

کد خبر 963921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha