راه‌اندازی پویش «نذر خون» در ماه محرم در جهرم

رضاییان از پویش «نذر خون» همزمان با ماه محرم در جهرم خبر داد و گفت: ۲ پایگاه انتقال خون در جهرم آماده پذیرش اهداکنندگان خون در این ایام هستند.

«یعقوب رضاییان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به نیاز مستمر مراکز درمانی شهرستان جهرم به خون و فراورده‌های خونی از همشهریان واجد شرایط اهدای خون درخواست می‌شود در پویش نذر خون مشارکت کنند.

 

رئیس مرکز انتقال خون جهرم افزود: انتقال خون جهرم با توجه به شیوع ویروس کرونا، از سامانه نوبت‌دهی اینترنتی (https://nobatdehi.ibto.ir) برای تعیین نوبت با هدف رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی استفاده می‌کند و داوطلبان می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه اقدام به اهدای خون کنند.

 

وی بیان کرد: همراه داشتن اصل مدرک شناسایی برای تمامی اهداکنندگان و همراه داشتن اصل کارت ملی برای اهداکنندگان بار اولی الزامی است.

 

رضاییان اظهار کرد: داشتن حداقل ۱۸ سال تمام و حداکثر ۶۰ سال برای اهداکنندگان مستمر و حداقل وزن ۵۰ کیلوگرم از جمله شرایط اهدای خون در پویش «نذر خون از محرم تا صفر» است.

 

رئیس مرکز انتقال خون جهرم در پایان خاطرنشان کرد: ساعت کار انتقال خون جهرم در ماه محرم برای پذیرش داوطلبان اهدای خون در پایگاه مرکزی (رو به روی بیمارستان مطهری) و در پایگاه بنی هاشمی (خیابان 17 شهریور) از ساعت هشت تا ۱۳ انجام می‌شود.

کد خبر 964000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha