توسعه شبکه های برق رسانی و آبرسانی بندرانزلی  در هفته دولت

شکوهی راد از توسعه شبکه‌های برق رسانی و آبرسانی در مناطق شهری و روستایی انزلی با افتتاح پروژه‌های هفته دولت خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرانزلی، «بابک شکوهی راد » صبح امروز (دوشنبه، 3 شهریور ) در حاشیه افتتاح پروژه‌های برق‌رسانی و آب‌رسانی انزلی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: برای پروژه آبرسانی به مناطق شهری کلویر و نویر ۲ هزار و ۶۹۸ میلیون ریال اعتبار از محل ماده 11 هزینه شده است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بندرانزلی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۳۵۰خانوار از نعمت آب شرب خانگی بهره‌مند می‌شوند، گفت: لوله‌گذاری این شبکه به طول یک هزار و۹۴۷ متر از سال ۹۸ آغاز شد و در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

 

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با نظارت معاونت مهندسی توسعه شرکت آب و فاضلاب گیلان و امور آبفای بندرانزلی و توسط شرکت سازه نیارش پاسارگاد اجرایی شده است.

 

شکوهی راد در خصوص ۱۲ پروژه برق رسانی نیز گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

 

وی تصریح کرد: این پروژه ها که به‌صورت نمادین در روستای سیاوزان انزلی به بهره‌برداری رسیدند شامل نصب هفت دستگاه ترانسفورماتور، تبدیل ۶۹ هزار و۱۷۰ متر سیم مسی به کابل خود نگهدار، تعویض ۲۶۴ پایه فرسوده، احداث و اصلاح چهار هزار و ۲۴۷ متر شبکه های ۲۰ کیلولت و فشار ضعیف است.

کد خبر 964091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha