گزارش عملکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن به وزیر راه و شهرسازی/ نقش یگان در جلوگیری از زمین خواری در سراسر کشور

وزیر راه و شهرسازی در نشستی با فرمانده یگان حفاظت سا مان ملی زمین و مسکن ضمن استماع گزارش عملکرد آن یگان، بر حفظ و حراست از اراضی ملی و دولتی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با جواد خردمند فرمانده بگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن دیدار و گفتگو کرد. وزیر راه و شهرسازی در این نشست ضمن استماع گزارش عملکرد آن یگان، دستور لازم را برای بهبود عملکرد یگان در راستای اهداف کلان وزارت راه و شهرسازی در حفظ و حراست از اراضی ملی و دولتی، صادر کرد.

در این دیدار که اول شهریورماه در ساختمان دادمان انجام شد، خردمند فرمانده یگان حفاظت گزارش جامعی از عملکرد یگان حفاظت ،گزارش ۱۶۵۶ تلفن مبارزه با زمین خواری،اجرای طرح راستی ازمایی با حمایت معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ،گزارش میزان تحویل اراضی توسط مدیران کل استان ها و اراضی ارزشمند تحویلی به یگان را ارایه کرد.

پیگیری از سازمان امور استخدامی جهت تصویب ساختار و سازمان یگان ،نیازمندی همکاری حراست استان ها ،مشکل تجهیزات و لودر جهت رفع تصرفات از دیگر موضوعات این نشست بود.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این نشست، از اقدامات فرماندهی و کلیه کارکنان که با جوانگرایی اقدامات بسیار خوبی را رقم زده اند و همچنین حمایت های مدیر عامل سازمان و مدیران کل استان ها به خصوص مدیرکل استان تهران در مبارزه با زمین خواری سپاسگزاری کرد و بر رفع مسایل و مشکلات مرتبط با اراضی ملی و دولتی، تاکید کرد./

کد خبر 964144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha