افتتاح ساختمان آموزشی هنرستان شهید مصطفی خمینی(ره)

همزمان با هفته دولت ساختمان آموزشی هنرستان شهید سید مصطفی خمینی(ره) افتتاح و کلنگ کارگاه‌های آموزشی با حضور استاندار مرکزی بر زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، صبح امروز همزمان با هفته دولت آیین افتتاح ساختمان آموزشی و کلنگ زنی کارگاه های آموزشی هنرستان شهید سید مصطفی خمینی(ره) با حضور استاندار مرکزی، مدیر کل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی، نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیر  آموزش و پرورش برگزار شد.

 

«حسین محمدی» در این مراسم به ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده در راستای این پروژه پرداخت و گفت: ساختمان آموزشی هنرستان شهید سید مصطفی خمینی(ره) از سال 94 کلنگ زنی شده بود.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی افزود: این پروژه از محل اعتبارات استانی و ملی و با کاربری آموزشی در 12 کلاس احداث و از ابتدای سال تحصیلی میزبان هنرجویان خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه ساختمان آموزشی این هنرستان با زیر بنای 1 هزار و 355 مترمربع و در سه طبقه ساخته شده است، ادامه داد: این ساختمان با هزینه ای معادل 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

 

این مقام مسئول همچنین به ساخت و تجهیز کارگاه های آموزشی این هنرستان اشاره کرد و گفت: برآورد اولیه هزینه احداث کارگاه های این هنرستان هفت میلیارد تومان می‌باشد، که عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.

 

محمدی اضافه کرد:  هنرستان جدید شهید سید مصطفی خمینی(ره) کار آموزشی خود را با بیش از 100 هنرجو در سه رشته کامپیوتر، حسابداری و معماری داخلی برای سال تحصیلی جدید آغاز خواهد کرد.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی همچنین از افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه برکت دلیجان در دومین روز از هفته دولت نیز خبر داد و گفت: این ساختمان نیز با حضور مسئولان استانی و مدیران آموزشی به بهره برداری رسید.

 

وی ساخت و تجهیز مدارس را امری ضروری دانست و بیان کرد: مدارس محل تحصیل و رشد و بالندگی آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید در راستای ساخت، توسعه و تجهیز این مکان های آموزشی کوشا باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 964237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha