۳۱ پروژه در شهرستان کهگیلویه افتتاح و یا کلنگ زنی شد

۳۱ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان کهگیلویه افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا اتابک» امروز (۳ شهریور ماه) در آئین افتتاح پنج طرح و پروژه به نمایندگی از دیگر پروژه ها با حضور جمعی از مدیران استانی و مسئولین شهرستانی، گفت: از این تعداد ۳۰ پروژه افتتاحی و تنها یک پروژه کلنگ زنی است. 


فرماندار شهرستان کهگیلویه اعتبار هزینه شده و یا در نظر گرفته شده برای این تعداد طرح و پروژه را ۴۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه از مجموع این تعداد طرح ها و پروژه ۲۲ پروژه با ۳۹۴ میلیارد ریال اعتبار در بخش عمرانی است، ادامه داد: پروژه گاز رسانی به ۲۶ روستا در بخش قلعه رئیسی، احداث طرح هادی چندین روستا، افتتاح سالن و چمن ورزشی و آسفالت معابر شهری  از جمله پروژه های عمرانی است.

 

اتابک ساماندهی ورودی شهر دهدشت به قلعه رئیسی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال را تنها پروژه کلنگ‌ زنی هفته دولت در این شهرستان اعلام کرد و گفت: هشت طرح از ۳۱ طرح با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال در بخش اقتصادی افتتاح شدند.

 

فرماندار کهگیلویه با  بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال برای ۵۲ نفر به طور مستقیم فراهم شد، گفت: طرح پرورش شتر مرغ، طرح پرورش بلدرچین، پنج طرح گلخانه سبزی، پروار بندی بره، کارگاه تولید مخازن فلزی، واحد تولیدی تیرچه بلوک و کارگاه گلیم بافی را از جمه طرح های اقتصادی عنوان کرد.

کد خبر 964244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha