بخش ویژه حاج قاسم به جشنواره خوشنویسی شهید مداحی پور افزوده شد

حسین اسحاقی گفت: امسال بخش ویژه ای با نام حاج قاسم سلیمانی به جشنواره خوشنویسی شهید مداحی پور افزوده شده و ان شاءالله فراخوان این بخش نیز بزودی منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، امروز ۳ شهریور هم زمان با هفته دولت طی مراسمی از پوستر دومین جشنواره دوسالانه ملی خوشنویسی شهید هوشنگ مداحی پور در سالن کنفرانس اداره کل و ارشاد اسلامی جنوب کرمان رونمایی شد.

 

«حسین اسحاقی» در این مراسم، ضمن عرض تسلیت ماه محرم و گرامیداشت هفته دولت، گفت: هفته دولت به یاد شهیدان رجایی و باهنر نامگذاری شده است و بی شک ترسیم نمایی از زندگی، روحیه خدمتگزاری و دولت این شهیدان می تواند الگویی برای خدمتگزاران مردم باشد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: خداوند منان را شاکر هستیم که می توانیم دومین جشنواره خوشنویسی شهید مداحی پور را برگزار کنیم.

 

وی بیان کرد: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید هوشنگ مداحی پور و ادای دین به این شهید والا مقام برگزار می شود.

 

اسحاقی ابراز کرد: اولین جشنواره خوشنویسی شهید مداحی پور در سال ۹۷ باشکوه برگزار شده و امروز از پوستر دومین جشنواره خوشنویسی مداحی پور رونمایی شد و امیدواریم که خداوند به ما توفیق دهد که در راه شهیدان قدم برداریم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا و برای رعایت پروتکل های بهداشتی، نتوانستیم مراسم رونمایی را باشکوه برگزار کنیم بنابراین مراسم رونمایی با حداقل جمعیت برگزار شد.

 

وی اظهار کرد: امسال بخش ویژه ای با نام حاج قاسم سلیمانی به جشنواره خوشنویسی شهید مداحی پور افزوده شده و ان شاءالله فراخوان این بخش نیز منتشر می شود.

 

اسحاقی عنوان کرد: آثار ارسالی به اولین جشنواره خوشنویسی شهید مداحی پور در قالب کتاب در حال چاپ است و در مراسم افتتاحیه و یا اختتامیه دومین جشنواره خوشنویسی از آن رونمایی شده و در سراسر کشور توزیع می شود.

 

شایان ذکر است؛ این مراسم با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، خانواده معظم شهید مداحی پور و معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش جیرفت برگزار شد.

کد خبر 964258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha