۵ طرح خدماتی و عمرانی در نکا به بهره برداری رسید

همزمان با دومین روز از هفته دولت، ۵ طرح خدماتی و عمرانی با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نکا،امروز(۳ شهریور) در دومین روز از هفته گرامیداشت دولت و بدون حضور مسئولین استانی،  5 طرح عمرانی و خدماتی در حوزه کشاورزی، راهداری و آبرسانی افتتاح و به بهره برداری رسید و کلنگ زنی شد.

 

« عبدالجواد توحیدی مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا در مورد این طرح ها گفت: 5 طرح خدماتی و عمرانی در دومین روز از هفته دولت نکا با اعتبار 160 میلیارد ريال به بهره برداری رسید و کلنگ زنی شد.

 

فرماندار نکا افزود: افتتاح واحد گلخانه لیمو ترش با اعتبار 12 میلیارد ريال در چلمردی، بهره برداری از طرح های آبخیز داری مکانیکی با اعتبار 7میلیارد و 120 میلیون ريال در چلمردی و سه کیله، بهره برداری از طرح های راهداری در بخش هزارجریب با اعتبار 35 میلیارد ريال و کلنگ زنی فاز سوم مجتمع آبرسانی ولامده و فاز دوم مجتمع آبرسانی شهدای طوسکلا با اعتبار 105میلیارد ريال از طرح های افتتاح شده و کلنگ زنی شده در نکا بود.

 

وی افزود: ارائه خدمات مناسب به شهرها و روستاهای مختلف شهرستان نکا از دغدغه های مهم دولت بوده است و در این مدت خدمات شایانی به شهروندان نکایی ارائه شده است.

توحیدی مقدم گفت: نگاه دولت به خدمات رسانی به شهر و روستاها مساوی و به مساوات بوده است و براساس اولویت بندی و اهم و مهم بودن طرح ها، اعتبار خدمات به مناطق مختلف ارائه شده است.

 

گفتنی است، هشتم شهريورماه سالروز شهادت شهيدان رجایی و باهنر است كه به اين مناسبت از دوم تا هشتم شهريورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

کد خبر 964283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha