تخفیف ۳۰ درصدی شهریه دروس متغیر به دانشجویان در دانشگاه شیراز

نادگران گفت: دانشگاه شیراز در ترم جدید تا حدود ۳۰ درصد شهریه دروس متغیر به دانشجویان تخفیف خواهد داد و شهریه ثابت نیز در جای خود باقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید نادگران»، عصر امروز (دوشنبه 3 شهریور) در کنفرانس خبری مجازی با خبرنگاران گفت: رتبه علمی دانشگاه شیراز در سال های اخیر افزایش یافته که به دلیل افزایش اقدامات علمی و پژوهشی حاصل شده است.

رئیس دانشگاه شیراز افزود: در حال حاضر که با بحث شیوع کرونا مواجه هستیم در صورت تصمیم بر اجرای حضوری کلاس ها، تمام نکات لازم برای مقابله با آن در دانشگاه شیراز به کار گرفته خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای مقابله با کرونا در دانشگاه شیراز، تعامل مطلوبی با استانداری فارس داشته ایم و کارگروه علمی این حوزه نیز تشکیل شده است و طرح های پیشنهادی خوبی نیز برای تولید واکسن کرونا نیز تهیه شده است که پیش بینی خبرهای خوبی برای مردم استان در این خصوص داریم.

رئیس دانشگاه شیراز در این جلسه مجازی از افزایش 340 درصدی تفاهم نامه های بین المللی در دانشگاه شیراز خبر داد و عنوان کرد: در زمینه قراردادهای پژوهشی، رشد 10 درصدی و قراردادهای خارجی رشد 400 درصدی داریم و 6 تفاهم نامه مگاپروژه نفتی داشته ایم که رقم قراردادهای این دانشگاه را از هشت به 33 میلیارد تومان افزایش داده است.

وی با تاکید بر ایجاد زمینه مناسب برای برگزاری کلاس ها به صورت غیر حضوری در دانشگاه شیراز گفت: دانشگاه شیراز برای شیوه برگزاری کلاس های ترم جدید، تابع دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

رئیس دانشگاه شیراز ادامه داد: گزارشی در خصوص  ابتلای دانشجویان این دانشگاه به کرونا تا کنون نیز نداریم و در زمینه برگزاری کلاس های مجازی نیز اقدامات مطلوبی همچون استفاده رایگان از اینترنت برای دانشجویان با تعامل با وزارت ارتباطات داشتیم.

نادگران اعلام کرد: برای حدود 500 دانشجو که امکان دسترسی به کلاس آنلاین نداشتند، دانشگاه شیراز امکان استفاده از آنلاین و آفلاین را فراهم کرد و برای عده ای نیز، کلاس ها ضبط و ارسال شد.

رئیس دانشگاه شیراز با اشاره به برگزاری کلاس های دانشگاه از آبان 99 گفت: امیدواریم که با اعلام اسامی قبول شدگان کنکور امسال، کلاس های درسی در آبان آغاز شود.

وی اعلام کرد: ثبت نام در دانشگاه شیراز یک هفته به شکل اینترنتی خواهد بود و در صورت اعلام نظر ستاد ملی کرونا، امکان برگزاری حضوری و غیر حضوری کلاس ها را خواهیم داشت.

نادگران از تخفیف شهریه دروس متغیر به دانشجویان خبر داد و بیان کرد: تا حدود 30 درصد شهریه دروس متغیر به دانشجویان تخفیف داده خواهد شد و شهریه ثابت نیز در جای خود باقی است.

کد خبر 964326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha