۵۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های قزوین بستری شدند

نامدار با اشاره به افزایش نسبی موارد ابتلا به کرونا در استان گفت: ۵۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در بیمارستان های قزوین بستری شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «پیمان نامدار» در خصوص آخرین وضعیت استان در ابتلا به کرونا بیان کرد: در خصوص علت پایین نیامدن آمار مبتلایان به کرونا در استان به نظر می رسد اجتماعاتی که جزو نقاط بسیار حساس و پرمخاطره در بحث ابتلا به این ویروس است را به طور مرتب در استان داریم.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین افزود: مردم هم هنوز حساسیت کافی را نسبت به عدم حضور در اجتماعات شلوغ و فضاهای بسته ندارند کما اینکه بیش از 75 درصد مردم دارند از ماسک استفاده می کنند ولی هنوز 300  بیمار در بیمارستان های قزوین بستری هستند.

 

وی عنوان کرد: این آمار، آماری با ثبات و با افزایش نسبی است و جزو استان هایی هستیم که در وضعیت هشدار قرار داریم و در 24 ساعت گذشته (از روز یکشنبه دوم شهریور تا روز دوشنبه 3 شهریور) 58 مورد جدید ابتلا به کرونا در بیمارستان های قزوین بستری شدند.

 

نامدار اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته پنج بیمار هم جان خود را از دست دادند و تعداد 69 بیمار هم در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: همه این موارد نشان می دهد مردم باید بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 964429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha