دولت در حوزه آب رسانی به روستاها و طرح های آبخیزداری موفق عمل کرد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش های دولت در حوزه درمان گفت: دولت در حوزه آب رسانی به روستاها و طرح های آبخیزداری موفق عمل کرد.

رحیم زارع در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به هفته دولت گفت: مجلس طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند مجلس و دولت برادرانه با هم تعامل داشته باشند در خدمت دولت است. ما نمایندگان مجلس هدف مان همکاری و تعامل با دولت برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است.

 

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر موضوع تحریم ها را جدا کنیم و بحث خشکسالی و بارندگی را کنار بگذاریم، باید بگوییم دولت می توانست بهتر از بسیاری از ظرفیت ها در کشور استفاده کند. متاسفانه به خوبی از ظرفیت نخبگان ما استفاده نشده است و شاید خیلی از مدیریت ها و پست ها و منصب ها سیاسی داده شده است و اگر این عملکرد دولت را کنار بگذاریم، باید بگوییم دولت می توانست نمره بهتری بگیرد.

 

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد خوب دولت در بخش درمان اظهار داشت: دولت تلاش های خوبی را در بخش درمان و به ویژه مقابله با ویروس کرونا انجام داد. در حوزه آب رسانی به روستاها و طرح های آبخیزداری دولت موفق عمل کرد و در بحث گازرسانی یک انقلابی صورت گرفت.

 

وی ادامه داد: البته باید بگوییم دولت در حوزه اشتغال، مسکن و فضای کسب و کار نمره خوبی نمی گیرد و مجموعه اقدامات دولت در این حوزه ها رضایت بخش نیست. شاید برخی بحث تحریم ها را مطرح کنند که باید بگوییم نظام ما چهل سال است که تحریم است و فروش نفت ما با یک سری محدودیت ها مواجه است و قطعا به دولت تنها ربط نداشته است که بخواهیم عملکرد دولت در برخی حوزه ها را به این مسئله ربط دهیم.

 

زارع تاکید کرد: یکی دیگر از نقاط ضعف دولت این است که دولت می توانست در بحث توجه به مسایل محیط زیستی بهتر عمل کند اما در این حوزه نیز شاهد عملکرد مناسبی از دولت نبودیم./

کد خبر 964455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha