مراسم عزاداری حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص برپایی عزاداری حسینی با توجه به سفارش ستاد ملی کرونا، گفت: مراسم عزاری حسینی در استان هم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  حجت الاسلام و المسلمین« سید احمد رضا شاهرخی» شامگاه(3 شهریور) درآیین عزاداری حسینی در خرم آباد، اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع  هرچه بیشتر ویروس کرونا در جامعه ضروری است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه تاکنون هیئت های عزداری در لرستان اقدام به برگزاری مراسم نداشته اند، افزود: این هیئت های در فعالیت های خود طی روزهای آتی بویژه تاسوعا و عاشورای حسینی لازم است به پروتکل های بهداشتی توجه داشته باشند.

 

وی با اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری مراسم عزاداری حسینی با توجه به سفارش ستادملی کرونا، گفت: رهبر معظم انقلاب از برپایی عزاداری حسینی اظهار رضایت کرده‌اند چراکه با رعایت دستورات بهداشتی همراه بوده است.

 

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه عده ای کم از مردم هستند که هنوز بحران کرونا را جدی نگرفته اند، گفت: باید همه طبق سفارشات ستاد ملی کرونا عمل کرونا و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام کنند.

 

وی با اشاره به شیوه خاص عزاداری استان لرستان، بیان کرد: استان لرستان در برگزاری عزاداری الگو است.

 

حجت الاسلام شاهرخی عاشورا حسین بن علی برای همه سطوح جامعه آموزه های دارد، اظهار کرد: هر مسئول باید خودش را وقف خدمتگزاری به مردم کند و در قبال مسئولیت چیزی را برای خودش ضبط نکند.

 

وی اذعان داشت:خیرات و وقف برای مردم است نه برای آقازاده ها، باید برای خدمتگزاری به مردم همواره پیش قدم بود.

 

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان برای ورود خرافه و بدعت در آیین عزاداری حسینی، گفت: مسئولان هیئت های مذهبی باید هوشیار باشند و هرآنچه که بدعت است و جزو دین نیست روشنگری شود.

کد خبر 964485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha