هیئت بنی‌فاطمه میزبان اطعام حسینی  بیمارستان‌های اصفهان

ابوطالبی با اشاره به پایبندی هیئت بنی فاطمه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت امسال نظر حسینی را صرف اطعام حسینیه بیمارستان های اصفهان کرده ایم.

«جواد ابوطالبی» در گفت و گو خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان  گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برپایی مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان، هیات بنی فاطمه(س) محل برگزاری آیین سوگواری دهه محرم خود را از فضای بسته به مکانی روباز منتقل کرده است.

مسئول اجرایی هیئت بنی فاطمه (س) اصفهان گفت: هیئت بنی فاطمه اصفهان هان با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر انجام کمک مومنانه، تاکنون هفت مرحله کمک مومنانه و مواسات را انجام داده است.

وی با بیان اینکه کمک های معیشتی و مومنانه این هیئت از ابتدای سال ۹۹ شروع شده و بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شده است خاطرنشان کرد: امسال هزینه های اطعام در مراسم را صرف نظر حسینی کرده‌ایم تا در شرایط کرونایی نیز از سوی هیئت های مذهبی در این راه پیشگام باشیم.
وی با اشاره به اینکه با توجه به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی بین افراد نمی توانیم بیش از هزار نفر را در مراسم عزاداری پذیرا باشیم ابراز داشت: امسال بنا بر این شده است که نذر حسینی را بین بیمارستان‌ها و بیماران و کادر درمان توزیع کنیم تا آنان نیز با توجه به شرایط حساس و کاری خود از اطعام حسینی بهره‌مند شوند.

ابوطالبی با اشاره به توزیع2750 پرس غذا در بیمارستان های اصفهان 
اضافه کرد: این برنامه از شب اول دهه محرم و با پذیرایی از 500 نفر از  بیماران، کارکنان و کادر درمانی بیمارستان امین آغاز شده و شب های دوم و سوم محرم از بیمارستان الزهرا (س) با یک هزار و 400 پرس و شب چهارم و پنجم محرم از بیمارستان های خورشید و فیض با 850 پرس غذا میزبانی می کنیم .
وی در پایان گفت: برنامه ریزی کردیم که میزبان بیمارستان های فارابی، سوانح سوختگی و دیگر بیمارستان های دولتی اصفهان در شب های محرم باشیم.

کد خبر 964513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha