آغاز پویش «الفبای مهربانی»/ اهدای ۳ هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مناطق محروم

رمضانی گفت: پویش «الفبای مهربای» در آستانه سال تحصیلی جدید و ایام محرم حسینی فرصتی است تا خیرین و مردم نیکوکار استان کمک های مومنانه و نذرهای محرمی خود را در قالب کیف و لوازم التحریر به دست دانش‌آموزان مناطق محروم برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «زینب رمضانی» ظهر امروز (۶ شهریور) در گفتگو با رسانه های گروهی با تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) اظهار کرد: مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی در آستانه سال تحصیلی جدید برای جمع آوری کمک های مردمی و تامین نیازهای دانش آموزان مناطق محروم و مرزی استان، پویش «الفبای مهربانی» را در قالب طرح احسان حسینی کلید زده است.

 

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی با بیان اینکه در روزهای کرونا که دانش آموزان آموزش از راه دور را تجربه کردند نه تنها از بار هزینه‌های تحصیل کمتر نشد بلکه خرج تراشی‌های اضافه نیز سر بار مشکلات مردم شده است، افزود: بسیاری از خانواده های مناطق محروم استان قادر به تامین هزینه وسایل مدرسه و لوازم آموزشی کودکانشان نیستند.

 

رمضانی با تاکید بر اینکه پویش الفبای مهربانی در ماه محرم حسینی کلید خورده است تا با همراهی خیرین نیک اندیش کیف و لوازم التحریر ایرانی برای دانش آموزانی که در مناطق محروم استان تحصیل می کنند، تهیه و ارسال شود، ادامه داد: تامین امکانات آموزشی از جمله کیف مدرسه، کفش، لباس و لوازم التحریر انگیزه دانش آموزان با استعداد این مناطق برای آموزش و یادگیری را افزایش می دهد و لبخند مهربانی را بر لب‌های آنان می نشاند.

 

وی از پیش بینی تهیه بیش از ۳ هزار بسته لوازم التحریر برای توزیع در تمام روستاهای تا شعاع ۵۰ کیلومتری مرز در استان خراسان جنوبی خبر داد و بیان کرد: بسیج رسانه، مرزبانی و مرکز تحکیم خانواده خراسان جنوبی در این پویش با مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی همکاری دارند و امیدواریم با مشارکت و حمایت خیرین و مردم نیکوکار بتوانیم این بسته های لوازم التحریر را تا ابتدای مهرماه به دست دانش آموزان نیازمند این دیار کویری برسانیم.

 

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید بدانیم که با مشارکت در این طرح همه در به راه افتادن چرخه مهربانی اقدام کرده ایم، گفت: هر نفر با اهدای حداقل ۵۰ هزار تومان به پویش « الفبای مهربانی» نه تنها یک فرصت طلایی در اختیار کودکی بازمانده از تحصیل قرار می دهد بلکه شاید سرنوشت وی را نیز دگرگون کند.

 

رمضانی افزود: خیرین و مردم نیکوکار  استان در قالب این پویش می‌توانند کمک‌های مومنانه و نذرهای محرمی خود را صرف خرید لوازم‌التحریر، کیف، کفش و لباس مدرسه برای دانش‌آموزان مناطق محروم و کم‌برخوردار کرده و رویای مدرسه رفتن کودکی را محقق کنند.

 

وی در پایان ضمن قدردانی از خیرانی که همواره یاریگر نیازمندان هستند،بیان کرد: مردم مهربان استان علاوه بر مراجعه به مرکز نیکوکاری رسانه یاران در استان برای اهدای کمک‌های غیرنقدی، می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۱۰۰۳۲ که به نام این مرکز ثبت شده است کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

کد خبر 964563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha