شروع دوباره فعالیت «باشگاه مادران قصه‌گو» در استان فارس

افتخاری گفت: «باشگاه مادران قصه‌گو» با هدف آموزش مبانی قصه‌گویی و پرورش قصه‌گو از ۱۰ شهریور مجددا فعالیت خود را در کانون پرورش فکری فارس آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «زهرا افتخاری»، امروز (سه شنبه 4 شهریور) با اعلام آغاز مجدد  فعالیت «باشگاه مادران قصه‌گو» به خبرنگاران گفت: اجرای این طرح مجددا در ماه محرم و در 10 شهریور آغاز خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس افزود:  «باشگاه مادران قصه‌گو» با هدف آموزش مبانی قصه‌گویی، پرورش قصه‌گو، ترویج فرهنگ قصه‌گویی واطلاع‌رسانی رخدادهای مربوط به قصه‌گویی زمینه مناسبی برای نوجوانان فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: سایر برنامه های این طرح، شامل برگزاری کارگاه عملی، مشاهده و بررسی یک قصه‌گویی بر اساس آموزش و کارگاه عملی، آشنایی با انواع قصه‌گویی و ... است.

افتخاری همچنین از برگزاری ویژه برنامه روایت قصه های عاشورایی خبر داد و عنوان کرد: اعضای نوجوان کانون پرورش فکری فارس در این ویژه برنامه‌ با نام «غنچه‌ها می‌گریند» به روایت قصه‌های عاشورایی می‌پردازند.

وی ادامه داد: زمان برگزاری این ویژه برنامه در هفته‌ احیای امر به معروف و نهی از منکر و همزمان با شهادت امام حسین (ع) زمان بندی شده است که در اینستاگرام فرصت قصه گویی نوجوانان کانون را فراهم می کند.

افتخاری با تاکید بر اهداف روایت‌گری نوجوانان فارس در باشگاه قصه‌گویی گفت: باشگاه قصه‌گویی نوجوانان در اداره کل کانون فارس با هدف ایجاد فرصت روایت گری و تقویت هنر قصه گویی، فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس افزود: در این باشگاه، اعا و نوجوانان عضو شده با  راهنمایی کارشناسان و مربیان کانون فارس با هدف «تمرین زندگی» و «حال خوش زندگی» به قصه گویی می پردازند.

افتخاری اعلام کرد: این باشگاه، روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می شود و علاوه بر ارائه مبانی قصه گویی به صورت تئوری با برگزاری کارگاه عملی نیز همراه است.

کد خبر 964686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha