دولت مردان  ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر را مدنظر داشته باشند

خاضع با اشاره به اینکه ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر به نام «هفته دولت» نام گذاری شده، گفت: این ایام پیام مهمی دارد که دولت مردان باید ویژگی های این شهیدان بزرگوار را مدنظر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدجواد خاضع» امروز (3 شهریور ماه) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت شهدای دولت و رئیس جمهور مکتبی شهید رجایی و نخست وزیر دانشمند شهید باهنر با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: منافقین بیش از 17 هزار نفر از مردم ایران اسلامی را به شهادت رساند و این گروه مورد حمایت آمریکا بوده که ادعای حمایت از حقوق بشر را دارد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این حوادث دروغ این کشور (آمریکا) در دفاع از حقوق بشر را اثبات می کند، گفت: شهیدان رجایی و باهنر در هشتم شهریور ماه سال 1360 به دست همین گروه منافقین مورد حمایت آمریکا و غرب به شهادت رسیدند.

 

وی ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت تریبون خطبا و وعاظ جهت تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، یادآور شد: می توان از طریق این تریبون ها در کنار تبیین دستاوردها، به بیان ویژگی های این شهیدان بزرگوار پرداخته شود، چون انقلاب اسلامی ریشه در مکتب عاشورا و قیام ابا عبدالله الحسین(ع) دارد.

 

خاضع عزت امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و اضافه کرد: ملت ایران مثل عاشورائیان با جانفشانی، نظام جمهوری اسلامی را در ایران به وجود آوردند.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این دو شهید بزرگوار خدمات بسیاری در مدت زمان کوتاه مسئولیت خود به مردم به ویژه محرومان ارائه دادند.

 

وی با اشاره به اینکه ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر به نام «هفته دولت» نام گذاری شده، گفت: این ایام پیام مهمی دارد که دولت مردان باید ویژگی های این شهیدان بزرگوار را مدنظر داشته باشند.

 

خاضع خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای دولت مردان بودند و هرکس در نظام جمهوری اسلامی عهده دار مسئولیت می شود، باید در راستای گره گشایی از مشکلات مردم گام بردارد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به تقارن هشتم شهریور با تاسوعای حسینی، هیئت های مذهبی علاوه بر عزاداری به این مهم توجه داشته باشند.

 

وی استفاده از ظرفیت فضای مجازی در راستای تبیین ویژگی های این شهیدان بزرگوار را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان حدود 350 متر بنر چاپ و در راستای تبلیغات محیطی در محل های مختلف شهری نصب کرده است.

 

خاضع با بیان اینکه ائمه جمعه و سخنرانان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته نیز به تبیین ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر می پردازند، گفت: همه ما باید جهت استفاده از منش و روش این شهیدان والامقام تلاش کنیم.

کد خبر 964689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha